Zwiastun GTA 6 bije rekord oglądalności Mr.Beast

Oficjalny zwiastun GTA 6 bije rekordy wyświetleń na YouTube w ciągu 24 godzin

Oficjalny zwiastun długo oczekiwanej gry GTA 6 pobił rekordy świata pod względem wyświetleń teledysku innego niż muzyka w ciągu pierwszych 24 godzin na YouTube, pobijając nawet Mr. Beast. Dzięki 95 milionom wyświetleń w zaledwie 24 godziny GTA 6 stanie się najbardziej oczekiwaną grą wszechczasów.

Rockstar Games, kultowy twórca serii Grand Theft Auto, zdecydował się wypuścić zwiastun przed pierwotnym harmonogramem po wycieku, który wprawił społeczność graczy w szał. Zwiastun szybko zbliża się do szacowanej liczby 100 milionów wyświetleń. Zwiastun GTA 6 właśnie pobił nasz rekord wyświetleń na YouTube w 24 godziny. Monsieur bestia

Rockstar Games napisało na X: „Wyciekł nasz zwiastun, więc obejrzyjcie prawdziwą wersję na YouTube”. Nawet ten post miał 82 miliony wyświetleń i 1,1 miliona polubień.

Gracze z niecierpliwością czekają na premierę GTA 6

Zwiastun, któremu towarzyszy seria przecieków, sugeruje, że akcja gry będzie rozgrywać się w fikcyjnym miasteczku Leonida, którego głównym miejscem akcji będzie Vice City. Gracze odkryją nowy wymiar w tej grze GTA, której akcja rozgrywa się pośrodku bagien i innych miejsc inspirowanych Florydą. Premiera GTA 6 ma nastąpić w 2025 roku, a zwiastun wywołał już spore zamieszanie.

GTA 6 będzie dostępne wyłącznie na najnowszych konsolach: Xbox Series X/S i PS5. Gra całkowicie pominie konsolę poprzedniej generacji. Twórcy nie podali jeszcze żadnych informacji na temat premiery wersji na komputery PC, jednak sądząc po trendach historycznych, gracze będą musieli poczekać kilka lat, zanim trafią na nie na komputerach osobistych.

Zwiastun GTA 6: bicie rekordów i zwiększanie emocji

Ekscytacja wokół GTA 6 trwa już od ponad dekady, a ostatnia część, GTA 5, ukaże się we wrześniu 2013 roku. O ile oczekiwania graczy są naturalne, eksperci branżowi spekulują, że szósta wersja popularnej gry może rzucić wyzwanie muzyce nagrania wideo przechowywane przez sensację K-popu BTS.

Czas pokaże, czy zwiastun może pobić rekord wideo BTS „Butter” wynoszący 108 milionów wyświetleń. Grand Theft Auto V wpisano już do Księgi Rekordów Guinnessa, uznając ją za drugą najlepiej sprzedającą się grę wideo wszechczasów. Sprzedał się w 11,21 milionach egzemplarzy i w dniu premiery wygenerował ogromne przychody w wysokości 815,7 miliona dolarów.

W przeciwieństwie do poprzednich wydań, Rockstar Games przedstawi Lucię, bohaterkę żeńską w GTA 6. Drugim bohaterem jest Jason, który jest przedstawiany jako związany z Lucią. To historyczny moment w branży gier wideo, a fani często porównują ich do Bonnie i Clyde’a.

Dzięki temu wydaniu Rockstar Games nadal dominuje w branży gier wideo, demonstrując szum, jaki może wywołać zwiastunem.

Źródło: www.bing.com