Take-Two Interactive planuje duży marketing w Miami – promocja GTA 6?

Take-Two Interactive planuje duży marketing w Miami, co może sugerować promocję GTA 6

Firma macierzysta Rockstar Games, Take-Two Interactive, rzekomo przygotowuje się do dużej kampanii marketingowej w Miami, która zdaniem niektórych fanów może być pierwszą oznaką promocji długo oczekiwanego GTA 6.

Minęła prawie dekada, odkąd GTA 5 trafiło na półki sklepowe we wrześniu 2013 roku. Od tego czasu przeszliśmy przez wiele generacji konsol, a wszystko to bez choćby zapowiedzi kolejnej kontynuacji GTA. Przynajmniej nie w oficjalnej roli.

Pomijając historyczne przecieki z rozgrywki i doniesienia poufnych informacji, Rockstar ściśle trzyma swoje postępy w tajemnicy. Poza zwykłym potwierdzeniem, że GTA 6 jest w fazie rozwoju, nic nie zostało jeszcze formalnie ujawnione.

W rezultacie każdy skromny skrawek informacji zwykle wysyła fanów w nadbieg, a zupełnie nowa instancja z wątpliwego postu Reddit z 9 maja nie różni się niczym.

Tajemniczy wydrukowany dokument

Na popularnym subreddicie „GamingLeaksAndRumors” z zupełnie nowego konta, które zostało już usunięte, pojawił się tajemniczy wydrukowany dokument. Ten list, rzekomo od Take-Two Interactive, zawiera szczegółowy opis dużego nacisku marketingowego w drodze do Miami w celu uzyskania nieujawnionego tytułu „potrójnego A”.

Chociaż nie ma weryfikacji jego autentyczności, a seria Grand Theft Auto nie została wymieniona z nazwy, sam ten list ponownie podpalił młyn plotek.

Reklama na luksusowym hotelu w Miami

Adresowany do The Guild Downtown, luksusowego hotelu w Miami, Take-Two podobno chce umieścić reklamę po jednej stronie garażu budynku. Zgodnie z listem ta reklama pozostanie na swoim miejscu przez aż 12 miesięcy. „Począwszy od późnego lata 2023 r.”

Oczywiście warto wziąć to z czubatą porcją soli. Dokument mógł równie dobrze być fałszywy, a nawet jeśli był uzasadniony, nie ma wyraźnych wskazówek, że GTA 6 jest wielką grą, na której się skupiamy.

Czego możemy się spodziewać?

Jednak przy długim okresie planu reklamowego, wraz z lokalizacją w Miami, miejscem, które możemy odwiedzić w sequelu, niektórzy fani już w to wierzą.

Centrum Gildii Guild Downtown rzekomo otrzymało te plany marketingowe od Take-Two Interactive.

„Tak, wszystko można sfałszować, ale mamy też wyciek mapy Red Dead Redemption 2 i nikt nawet nie mrugnął okiem” – powiedział jeden z graczy w odpowiedziach. „Jest to również doskonale zgodne z tym, jak lubią reklamować swoje gry”.

„Chcą reklamować się od lata 2023 do lata 2024. Ujawnić zwiastun latem, a następnie wypuścić w 2024 r., to wydaje się realistyczne”, zastanawiał się inny.

Choć oczywiście zdecydowana większość nie jest przekonana przez przypadkowy list. Od wywołań tekstu generowanego przez sztuczną inteligencję po krytykę dołączonej podstawowej wizytówki, nie wszyscy są przekonani do potencjalnych planów marketingowych GTA 6.

„Każdy mógłby to napisać i wydrukować”. „Nie robię sobie nadziei”. „Nie ma mowy, do diabła, żeby to było prawdziwe”. „Wszystko to brzmi fałszywie”.

Ci i wielu innych zdominowało rozmowę, więc jak zwykle nie wierz we wszystko, co przeczytasz. Na razie będziemy musieli po prostu poczekać i zobaczyć, czy ten rzekomy plan dojdzie do skutku, i na szczęście nie będziemy musieli czekać zbyt długo. Lato jest tuż za rogiem, więc jeśli marketing GTA 6 naprawdę się rozkręci, powinniśmy o tym usłyszeć w ciągu kilku tygodni. Zapewniamy, że będziemy Cię tutaj informować o dalszych postępach.

Źródło: http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=645b01f3a17a454c9683b276bf5f24ad&url=https%3A%2F%2Fwww.dexerto.com%2Fgta%2Fgta-6-publisher-take-two-allegedly-planning-huge-marketing-campaign-in-miami-2140032%2F&c=1355194241557840230&mkt=fr-fr.