GTA 6 z nową symulacją fizyki wody – ulepszona symulacja wody w GTA 6.

GTA 6 z nową symulacją fizyki wody

Renomowane studio gier, Rockstar Games, pracuje nad poprawą fizyki wody w swoim oczekiwanym tytule, Grand Theft Auto 6 (GTA 6), według niedawnego przecieku na Twitterze. Pomimo braku oficjalnego potwierdzenia, deweloper ma reputację przesuwania granic technologicznych w swoich grach, a włączenie realistycznych ruchów wody byłoby kolejnym dowodem jego zaangażowania w dostarczanie wciągających i przełomowych wrażeń.

Realistyczna symulacja wody

Symulowana woda w GTA 6 przewyższy obecne standardy spotykane w innych grach, nawet w tytułach z silnym naciskiem na środowiska wodne. Silnik RAGE firmy Rockstar zademonstrował już wiodącą w branży fizykę wody w poprzednich grach, takich jak GTA 5 i „Red Dead Redemption 2”, zapewniając graczom wciągające i responsywne wrażenia z wody.

NVIDIA próbowała już eksperymentować z WaveWorks 1.0 i 2.0, ale stosunek realizmu do wydajności nigdy nie był możliwy do wykorzystania. Oto reprezentacja w rendererze 3D, który pozwala uświadomić sobie, co zaproponuje fizyka wody w #GTA6 w trybie graficznym „ultra” – napisał informator Aleix Venturas na Twitterze, zgodnie z Nintenderos.

Nowa iteracja RAGE firmy Rockstar będzie zawierać realistyczny ruch wody i fale oceanu i jest bardzo prawdopodobne, że zostanie zaimplementowana w GTA 6 – napisał Gaming Detective według Sporskeeda.

Przeciek z Twittera

Informator Rockstar o imieniu Aleix Venturas niedawno rzucił światło na wysiłki zespołu inżynierów mające na celu ulepszenie wewnętrznego silnika Rockstar RAGE dla GTA 6, jak donosi Game Rant. Obaj tweety zostały następnie usunięte z Twittera.

Filmowa prezentacja symulacji wody

Ujawniony materiał filmowy udostępniony na Twitterze przez popularnego eksploratora danych gier, Gaming Detective (@that1detectiv3) pokazuje blok powierzchni i dna oceanu zaprojektowany przy użyciu silnika RAGE 9. Przypływy oceanu są przedstawione z zadziwiającym poziomem realizmu, co utrudnia odróżnienie ich od rzeczywistego materiału filmowego. Fale zachowują się naturalnie, sprawiając wrażenie autentycznego środowiska oceanicznego.

Kredyty obrazkowe: Sergei Elagin na Shutterstock

Źródło: Benzinga