Według ujawnionych danych, Grand Theft Auto 5 powinno otrzymać 8 pakietów DLC dla jednego gracza

Wyciekł kod źródłowy Grand Theft Auto V

W czasie świąt Bożego Narodzenia wyciekł pełny kod źródłowy Grand Theft Auto V. Ta ogromna ilość danych pochodzi od tego samego hakera, który stał za szkodliwymi wyciekami z GTA 6, Ariona Kurtaja – 18-latka z autyzmem, któremu udało się włamać do systemów dewelopera Rockstar za pomocą prostego urządzenia mobilnego w sypialni, hotelu.

Konsekwencje dla Rockstara

Dostęp do pełnego kodu źródłowego GTA V jest głównym źródłem obaw Rockstar, szczególnie biorąc pod uwagę ciągłą popularność gry i sukces Grand Theft Auto Online. Dostęp do kodu źródłowego gry może prowadzić do bardziej wyrafinowanych kodów i innych exploitów.

Niezrealizowane projekty DLC

Pomimo tego, że Rockstar nigdy oficjalnie nie potwierdził tych planów, wyciek kodu źródłowego GTA V potwierdza, że ​​deweloper planował wypuścić osiem różnych pakietów DLC i rozszerzeń dla pojedynczego gracza.

Potencjalne nazwy tych pakietów DLC sugerują, że jeden skupiałby się na Trevorze pracującym jako agent, a większy dodatek przeniósłby graczy z powrotem do Liberty City – kultowego miejsca akcji Grand Theft Auto III i IV.

Osiem planowanych DLC to: Pakiet SP Assassination, SP Manhunt Pack, SP Norman Pack, Agent Trevor Relationship Pack, Enterprise Pack, Prologue DLC, LibertyV DLC.

Konsekwencje różnych DLC

Sądząc po nazwach, „Prolog” i „LibertyV” prawdopodobnie stanowiłyby największe części DLC dla jednego gracza do Grand Theft Auto V. Pakiety Relationship i Enterprise prawdopodobnie skupiałyby się na rozszerzeniu istniejących mechanik gry bez dodawania nowej historii .

Rockstar oficjalnie nie potwierdził żadnego z tych projektów. Odnosząc się do braku popremierowej zawartości dla pojedynczego gracza w GTA V, studio stwierdziło, że skupianie się na wydaniach nowej generacji, Red Dead Redemption II i dalszym wsparciu GTA Online pochłonęło cały jego czas i zasoby.

Źródło: www.tweaktown.com