W niedawnym wywiadzie Take-Two rozważa podwyżkę cen.

W sektorze gier wideo Take-Two omawiało niedawno możliwą podwyżkę cen podczas niedawnej rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych. Dyrektor generalny Strauss Zelnick powiedział, że firma koncentruje się na tworzeniu wartości wykraczającej poza cenę, mając nadzieję „przewyższyć oczekiwania”.

Take-Two chce zapewnić „wielką wartość”

Dostrzeżony przez Kotaku podczas niedawnej rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych dyrektor generalny Take-Two, Strauss Zelnick, podzielił się swoimi przemyśleniami, gdy zapytano go o podwyżki cen, szczególnie jeśli chodzi o produkty Take-Two, w tym Grand Theft Auto.

„Słuchaj, dostępnych jest stale więcej treści, a naszym celem jest zapewnianie przez cały czas dużej wartości” – powiedział Zelnick. „Jesteśmy tak skupieni na dostarczaniu większej wartości, niż pobieramy. I to jest swego rodzaju reguła. »

Zelnick dodał, że ustalając cenę, chcą mieć pewność, że „jest to dobra wiadomość dla konsumenta”. » Ponadto celem byłoby, aby doświadczenie, czyli gra, „znacznie przewyższały koszty. » Jak zwięźle stwierdził Zelnick: „To jest cel. »

Poszerzenie horyzontów cenowych

Innymi słowy, Take-Two weźmie pod uwagę ilość zawartości dostępnej w nadchodzących grach wideo, aby ustalić nową cenę. Co więcej, niezależnie od ceny, gra zaskoczy w porównaniu do tego, co konsument zapłacił z góry. Prawdopodobnie Zelnick ma na myśli Grand Theft Auto 6 studia Rockstar, którego premiera została niedawno wyznaczona na jesień 2025 roku.

Historia podwyżek cen w Take-Two

Fani musieli już sobie poradzić ze wzrostem cen GTA+, kompleksowej usługi subskrypcyjnej Rockstar dla hardkorowych graczy GTA Online. Koszt wzrósł z 5,99 USD miesięcznie do 7,99 USD, co stanowi pierwszą podwyżkę ceny od wprowadzenia na rynek w 2022 r.

GTA+ oferuje graczom szereg przedmiotów i nagród w grze GTA Online. Ostatnio subskrypcja naśladuje plany innych firm, jak EA Play, oferując starsze gry z katalogu Rockstara, jak tytuły Grand Theft Auto. W najbliższej przyszłości doda także LA Noire i Bully, dzięki czemu subskrypcja będzie niczym więcej niż kosmetykami.

Stanowi to punkt zwrotny dla Take-Two i jest następstwem kilku innych niedawnych posunięć. Kiedy w zeszłym roku zremasterowana wersja Red Dead Redemption pojawiła się na PS4 i Nintendo Switch, jej cena detaliczna wynosiła 49,99 dolarów. Gra została uruchomiona bez 60 klatek na sekundę, chociaż została dodana później po cichu i bez funkcjonalności online.

A wcześniej było całe fiasko wokół premiery trylogii Grand Theft Auto Definitive Edition. Premiera rozpoczęła się za 59,99 dolarów, a jej gry przez wiele miesięcy zawierały mnóstwo błędów.

Chociaż gry takie jak Red Dead Redemption 2 są warte więcej niż ich cena podstawowa, gigant gier jako całość nie ma najlepszych osiągnięć, jeśli chodzi o wycenę swojej oferty. Ponieważ Grand Theft Auto 6 wydaje się pierwszą grą, która rzuca wyzwanie współczesnej cenie 70 dolarów, gracze będą musieli poczekać, aż słowa Zelnicka dotyczące „niespodzianki” spełnią się.

Źródło: www.thegamer.com