W jaki sposób lepsza mechanika strzelania i sterowanie w stylu GTA 5 poprawią trylogię GTA: Definitive Edition?


Jeśli chodzi o trylogię GTA: Definitive Edition, firma Rockstar ogłosiła niedawno znaczne udoskonalenia.

Z okazji 20-lecia GTA 3 wypuszczono nowy zwiastun. Fani byli zaskoczeni graficznymi ulepszeniami tych klasycznych tytułów. Trylogia GTA: Definitive Edition zostanie również zaktualizowana o nowoczesne ulepszenia rozgrywki. Rockstar wymienił je na swojej stronie internetowej.

Chociaż wcześniejsze gry były wysoko cenione, pod pewnymi względami nie starzały się dobrze. Podstawowe elementy sterujące są obecnie znacznie przestarzałe. W odpowiedzi, GTA Trilogy: Definitive Edition zawiera teraz mechanikę strzelania z GTA 5. To mile widziany dodatek do tych starszych gier.


Sterowanie w stylu GTA 5 i lepsze strzelanie poprawią trylogię GTA: Definitive Edition

Nie można nie doceniać znaczenia kontroli. To, co działało w starszych grach, może nie dotyczyć nowoczesnych. Trylogia GTA: Definitive Edition musi ulepszyć niezgrabny projekt z oryginałów. W przeciwnym razie nowi gracze nie dostaliby się do tych gier. Te ulepszenia są konieczne.


Koło wyboru ułatwia wybór broni

Rockstar wspomniał, że remastery będą miały „układ kontrolera w stylu GTA 5”. Obejmuje to koło wyboru broni. Gracze mogą swobodnie wybierać między różnymi rodzajami broni. To płynne przejście.

Starsze gry wymagają ręcznego przełączania z jednej broni na drugą. Na przykład wyobraź sobie, że gracz miałby następującą broń:

  • Broń A: kij baseballowy
  • Broń B: Pistolet
  • Broń C: Strzelba
  • Broń D: SMG
  • Broń E: M4
  • Broń F: Karabin Snajperski
  • Broń G: RPG

Być może gracz używał SMG przeciwko drużynie SWAT. Teraz potrzebują RPG, aby wysadzić pobliski helikopter. Jeśli SMG jest Bronią D, muszą przesunąć się przez E i F, zanim dotrą do G. To marnuje cenny czas i pozostawia lukę. Jest to bardzo problematyczne, jeśli gracz nosi dużo broni.

Koło wyboru broni rozwiązuje ten problem. Zamiast tego gracze mogą bardzo łatwo przełączyć się na inny slot. Trylogia GTA: Definitive Edition zdecydowanie usprawni ten proces. Walka będzie bardziej płynna niż w poprzednich grach.


Gracze mają większą kontrolę nad swoim celem

A propos broni, pora porozmawiać o największym problemie. Starsze gry miały bardzo sztywne sterowanie. Trudno było celować w konkretnych wrogów. Czasami kamera działała przeciwko graczowi. W ten sposób wykonywanie misji stałoby się trudniejsze. Te klasyczne tytuły wymagały modernizacji.

Na szczęście Trylogia GTA: Edycja Ostateczna rozwiązuje te problemy. Będzie używał układu kontrolera GTA 5. W rezultacie gracze powinni doświadczyć lepszego systemu celowania. GTA San Andreas będzie również oferować lepsze sterowanie drive-by. Umożliwi to większą dostępność dla nowszych graczy.

Jeśli remastery przypominają GTA 5, to dobra wiadomość. Gracze powinni mieć możliwość wyboru preferowanego stylu celowania. Miejmy nadzieję, że mogą dostosować swoją czułość za pomocą menu pauzy. Czas pokaże, ale Trylogia GTA: Definitive Edition zapowiada się bardzo obiecująco. Sterowanie może już nie być główną przeszkodą.

Uwaga: ten artykuł odzwierciedla osobiste poglądy autora.

Edytowane przez Sijo Samuel Paul






Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=681B35342F30496F9D2A0725D32663A6&url=https%3A%2F%2Fwww.sportskeeda.com%2Fgta%2Fhow-will-better-shooting-mechanics-gta-5-style-controls-improve-gta-trilogy-definitive-edition&c=13237686303014450810&mkt=fr-fr