Rewolucja w GTA6
Podczas gdy Grand Theft Auto: Vice City wprowadziło już graczy do tytułowego miasta, prequel na PSP, Vice City Stories, dał graczom szansę zostania królem, o którym marzyli, budując imperium. Ale ta funkcja nigdy tak naprawdę nie została zintegrowana z wpisami na konsole. Wyobraźcie sobie GTA6, w którym gracze mogą nabywać nieruchomości, zamieniać je w aktywa w swoim portfelu i zarabiać pieniądze. Można stworzyć świat, w którym gangi nieustannie walczą o terytorium, zapewniając dynamiczną i wciągającą rozgrywkę.
Nowy sposób gry
Gracze mogliby rywalizować o zdobywanie i kontrolowanie budynków, zamieniając niegdyś bezpieczne lokalizacje w obszary potencjalnego konfliktu. Zapewniłoby to dynamiczne wrażenia z gry, w której bezpieczeństwo i generowanie przychodów z tych zasobów byłoby stale zagrożone. Zanurzenie będzie całkowite, a wyzwanie trwałe.
Zaliczki dla nie-graczy
W seriach GTA i RDR występują jedni z najbardziej realistycznych i zaawansowanych postaci niezależnych w grach wideo. Jednak zawsze jest miejsce na ulepszenia, szczególnie po stronie egzekwowania prawa w GTA6.
Inteligentniejsze egzekwowanie prawa
Wyobraźmy sobie mądrzejszych, bardziej responsywnych policjantów, którzy potrafią odróżnić nieszkodliwych graczy od przestępców. To ulepszenie zapewniłoby większą trudność i większe zanurzenie.
Bardziej zróżnicowani policjanci
Gracze chcieliby także różnorodności moralnej wśród organów ścigania, przy czym niektórzy funkcjonariusze próbują aresztować graczy, podczas gdy inni bezlitośnie ich ścigają. Ta różnorodność oferowałaby nowe wyzwania i byłaby ukłonem w stronę starych, kultowych postaci z serii GTA.
Źródło: www.bing.com