Ujawnienie trendów w YouTube na rok 2023: Chandrayaan-3 Landing dominuje w najczęściej oglądanej kategorii, zwiastun „GTA VI” bije nowy rekord

Najciekawsze momenty YouTube z 2023 roku w Indiach

Rok 2023 dobiega końca, a YouTube, gigant udostępniania filmów należący do Google, retrospektywnie przyjrzał się treściom, twórcom i trendom, które wpłynęły na indyjskich widzów. Wyprzedzając wszystkie inne, ambitna indyjska misja księżycowa Chandrayaan-3 zajęła pierwsze miejsce, stając się najczęściej oglądanym wideo na żywo w YouTube w 2023 r. Przeanalizujemy najbardziej urzekające momenty tego roku pod względem treści, twórców i trendów, które pozostawiły ślad w umysłach indyjskich widzów.

Nagraj transmisję na żywo

Film przedstawiający miękkie lądowanie misji Chandrayaan-3 na Księżycu, transmitowany na żywo na oficjalnym kanale ISRO w serwisie YouTube, przyciągnął rekordową liczbę 8,5 miliona widzów jednocześnie, co plasuje go jako największą transmisję na żywo w historii YouTube.

Dzięki temu znakomitemu występowi Chandrayaan-3 znalazł się na szczycie najczęściej wyszukiwanych w Google wydarzeń informacyjnych w Indiach w tym roku.

Najbardziej popularne filmy

Na liście najpopularniejszych filmów w YouTube w 2023 r. znajduje się film „Men on Mission” firmy Round2Hell, który zajmuje drugie miejsce, podkreślając różnorodność treści, które przyciągają indyjską publiczność. Inne godne uwagi wzmianki to „Standup Comedy” Anubhava Singha Bassiego w UPSC, „Daily Bloggers Parody” CarryMinati i kapryśny „Sasta Biig Bosss 2”.

Chwała gier wideo

Entuzjaści gier znaleźli swój raj w serwisie YouTube dzięki filmowi przedstawiającemu „Grand Theft Auto” (GTA), który zajął ósme miejsce na liście najpopularniejszych filmów YouTube w Indiach. Zwiastun „GTA VI” również pobił rekordy, stając się najczęściej oglądanym filmem (z wyłączeniem muzyki) w ciągu 24 godzin, z imponującą łączną liczbą 93 milionów wyświetleń.

Najlepsze teledyski

Uwagę przykuły także teledyski, a teledysk „Tere Vaaste Falak” Vicky Kaushal i Sary Ali Khan zajął drugie miejsce wśród najczęściej oglądanych teledysków. Hit Pawana Singha z Bhojpuri „Dhani Ho Sab Dhan” zajął pierwsze miejsce z prawie 250 milionami wyświetleń, demonstrując różnorodność gustów muzycznych w Indiach. W pierwszej szóstce znalazł się także utwór „Kaavaalaa” Tamannaah z filmu „Jiler” u boku Rajinikantha.

Wschodzący twórcy

W roku 2023 na scenie tworzenia treści pojawiły się nowe talenty, a Pawan Sahu, Neetu Bisht, „cute.Shivani.05”, „aman real tancerz” i Shintu Mourya znaleźli się wśród sześciu najlepszych twórców pojawiających się w YouTube. Pamiętaj, że Neetu Bisht zajęła pierwsze miejsce wśród wschodzących twórczyń, dzięki czemu YouTube zyskało różnorodność wschodzących talentów.

Co więcej, krótkie filmy wideo cieszą się dużą popularnością, co ogranicza wzrost wpływu filmów cyfrowych i zróżnicowanie atrakcyjności różnych gatunków.

YouTube uwypuklił ewoluujący związek między muzyką a tworzeniem treści, prezentując utwory takie jak „Tere Vaaste”, „Pulsar Bike”, „Jailer”, „Company”, „Naa Ready” i „Heeriye”. platforma.

Źródło: www.bing.com