Trylogia GTA ma „tekstury o wysokiej rozdzielczości, zwiększone odległości rysowania i sterowanie GTA 5” na PS5 i PS4


Na stronie wsparcia Rockstar pojawiły się pierwsze szczegóły dotyczące nadchodzącego GTA: The Trilogy – Definitive Edition. Chociaż artykuł został już usunięty, jego informacje zostały udostępnione na forach GTA i potwierdzają niektóre ulepszenia, jakich możemy się spodziewać po kompilacji PlayStation 5 i PS4, która ma się ukazać w tym roku.

Fragment brzmi: „Graj w definiujące gatunek klasyki oryginalnej trylogii GTA: GTA 3, GTA: Vice City i GTA: San Andreas zaktualizowane dla nowej generacji, teraz z wszechstronnymi ulepszeniami, w tym genialnym nowym oświetleniem i środowiskiem ulepszenia, tekstury w wysokiej rozdzielczości, zwiększone odległości rysowania, sterowanie i celowanie w stylu GTA 5 i wiele więcej, ożywiając te ukochane światy na zupełnie nowych poziomach szczegółowości.”

Schemat sterowania GTA: San Andreas jest już dość zbliżony do GTA 5, ale oczywiście GTA 3 nie miało nawet odpowiedniej obsługi kamery, więc będzie to duża poprawa rozgrywki. Tekstury w wysokiej rozdzielczości i odległości rysowania powinny również pomóc w tym, aby te klasyki wyglądały bardziej nowocześnie, ale co najważniejsze, nie brzmią jak przeróbki – bardziej jak ulepszone porty.

Na początku tego tygodnia Rockstar usunął oryginalną trylogię PS2 z Sklep PS w ramach przygotowań do tych reedycji. Czy jesteś zadowolony z tej listy ulepszeń, czy też dowód będzie w budyniu? Wpadnij w szał w sekcji komentarzy poniżej.





Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CD51767B98174BDDBF8DB3AFCA1195AF&url=https%3A%2F%2Fwww.pushsquare.com%2Fnews%2F2021%2F10%2Fgta-trilogy-has-high-res-textures-increased-draw-distances-and-gta-5-controls-on-ps5-ps4&c=12327520554621948144&mkt=fr-fr