Serwer GTA V RP: Ciesz się wciągającą rozgrywką

Przerobiona mechanika gry

Muszę przyznać, że jestem raczej rozczarowany wykonaniem nowych systemów kajdanek i trzymania. Biorąc pod uwagę znaczenie procesu zakuwania i wpływ trzymania, spodziewałem się bardziej szczegółowych testów i większej różnorodności opinii.

Niepokojący jest brak komunikacji dotyczącej procesu zakuwania w kajdanki, realizowanego bez wcześniejszej odprawy.

Myślę, że kluczowe jest wywarcie dobrego pierwszego wrażenia, co niestety nie miało miejsca w tym przypadku. Te nowe funkcje od razu wywołały negatywną opinię.

Mimo to jestem optymistą co do tej fali ostatniego rozwoju i mam nadzieję, że jest to początek czegoś pozytywnego dla serwera.

Decyzja gracza

Ciekawym pomysłem jest możliwość wykonania nieśmiercionośnego chwytu na graczu. Liczyłem jednak na bardziej udaną realizację.

Punkt sprzedaży powinien być bardziej dostępny dla graczy, na przykład poprzez korzystanie z artykułów spożywczych lub uczęszczanie na wirtualną siłownię, aby wzmocnić swój charakter.

Siła każdej postaci powinna mieć wpływ na jej zdolność do wykonania uścisku, czas jego trwania i to, czy druga osoba może się uwolnić.

Te istotne elementy powinny być obecne przed dodaniem gniazda, aby gracze mogli zapoznać się z jego działaniem.

Zakuwanie kajdanek i odgrywanie ról

Jeśli chodzi o zakuwanie w kajdanki, moim zdaniem wystarczyło odegranie tej sceny. Nie sądzę, żeby wymagało to zmian lub przekształcenia w mini-grę. Nie jestem przekonany do tego nowego podejścia.

Chciałem tylko pistoletu na gumowe kule.

Źródło: forum.eclipse-rp.net