GTA 6: Wyciekła strategia reklamowa – Potwierdzenie istnienia gry

GTA 6: wyciekła strategia reklamowa

Wiadomość e-mail dyrektora marketingu kanału Take Two Interactive sugeruje, że Rockstar Games i Take-Two Interactive przygotowują się do rozpoczęcia kampanii marketingowej dla długo oczekiwanej kontynuacji – Grand Theft Auto 6. List sugeruje, że reklama może pochłaniać znaczną część całkowitych wydatków na grę.

Kampania reklamowa

List został udostępniony na Twitterze przez użytkownika SKizzleAXE, którego treść wskazuje na ogromny program promocji GTA 6 firmy Rockstar. List jest przeznaczony dla The Guild Downtown Hotel w Miami na Florydzie, gdzie pisarz ma nadzieję uzyskać pozwolenie na powieszenie plakatu promocyjnego. Zdjęcie przedmiotowego hotelu zostało również przesłane przez użytkownika SKizzleAXE.

Oczekiwania graczy

Grand Theft Auto 6, czyli GTA VI, opracowane przez Rockstar Games, urzekło rzesze graczy na całym świecie. Gracze oczekują, że GTA VI będzie miało więcej treści niż poprzednie wersje i że mapy będą zawierały zawartość w każdym obszarze. Oczekuje się również, że Vice City firmy Rockstar Games, fikcyjna reprezentacja Miami, posłuży jako miejsce akcji dla Grand Theft Auto 6.

Potencjalna cena

Raporty wskazują, że Grand Theft Auto 6 wyznaczy nowy punkt odniesienia dla ceny gier wideo. Biorąc pod uwagę ogromny sukces Grand Theft Auto V i GTA Online w ciągu ostatniej dekady, nie jest to zaskakujące. Rockstar ma mnóstwo pieniędzy na promocję kontynuacji, której budżet wynosi blisko miliard dolarów.

Potwierdzenie istnienia gry

Pomimo braku jakichkolwiek oficjalnych zapowiedzi ze strony Rockstar Games, istnienie gry zostało zweryfikowane przez ogromny wrześniowy wyciek danych, który wywołał lawinę domysłów wśród graczy.

„List ujawnia, że począwszy od późnego lata 2023 roku, jedna z firm Take-Two spędzi rok na promowaniu gry wideo AAA. Ponieważ Rockstar potwierdził produkcję GTA 6 na luty 2022 roku, prawdopodobnie będzie to ta gra.”

Amanda Byers jest absolwentką Columbii, gdzie grała w siatkówkę i wkurzała wielu profesorów. Teraz jako redaktor ds. rozrywki i stylu życia Zobuz lubi pisać o pysznym grillu, skandalicznych trendach w stylu i wszystkim, co jest warte Buzza.

Źródło: https://zobuz.com/a-purported-copy-of-rockstars-gta-6-advertising-strategy-leak/49641/.