Rozczarowanie deweloperów Rockstar wyciekiem zwiastuna GTA 6

Zwiastun Grand Theft Auto 6 wyciekł przed datą premiery

Pierwszy zwiastun Grand Theft Auto 6 wyciekł tuż przed planowaną datą premiery. Twórcy wyrazili złość i rozczarowanie w mediach społecznościowych, stwierdzając, że zrujnowało to chwilę, na którą czekali z niecierpliwością. Doświadczenie zostało dodatkowo zepsute przez związany z kryptowalutami znak wodny umieszczony na materiale filmowym. Konto przeciekającego zostało szybko usunięte, a Rockstar wydał oświadczenie, w którym opublikował oficjalne oświadczenie.

Reakcja deweloperów

Wielu deweloperów zareagowało w mediach społecznościowych, wyrażając swoje rozczarowanie i smutek w związku ze sposobem, w jaki ujawniono zwiastun. Z niecierpliwością czekali na obejrzenie zwiastuna wraz ze współpracownikami i uznali go za ważny kamień milowy w projekcie. Wspólnym wątkiem reakcji deweloperów było to, że nie mogli się doczekać obejrzenia zwiastuna razem ze współpracownikami, co bez wątpienia byłoby ważnym kamieniem milowym dla ogromnego projektu.

Programista Angel Ortiz i inni członkowie pracujący nad grą wyrazili swój smutek i rozczarowanie sposobem, w jaki ujawniono zwiastun. Pomimo niekonwencjonalnej premiery oficjalny zwiastun robi furorę na YouTube, gromadząc rekordową liczbę wyświetleń.

Reakcja branży

Inni przedstawiciele branży gier również odnieśli się do wycieków i wyjaśnili, dlaczego taki wyciek może być tak niszczycielski dla każdego studia. „Chociaż zabawa w kotka i myszkę polegająca na wycieku/niewycieknięciu jest fajna do śledzenia w mediach społecznościowych. Powiem wam, że to jest do bani od środka” – napisał na Twitterze menedżer ds. mediów społecznościowych Xbox, Joshua Stein. „Zespoły pracują dosłownie godzinami, dniami, tygodniami i nocami, aby stworzyć najlepsze wdrożenie, które przyciągnie uwagę mediów społecznościowych… Wycieki całkowicie to niszczą i marnują mnóstwo pracy, a także ryzykują przekręcenie całego przekazu marketingowego. » »To, czego najbardziej nienawidzę w przeciekach, to to, że odbierają głos deweloperowi” – ​​dodał dyrektor wydawniczy Larian, Michael Douse. „Wszyscy powinniśmy szukać dialogu między twórcami a społecznościami. Ale kiedy coś przecieka, robi się cholernie głośno. »

Pomimo niekonwencjonalnej premiery oficjalny zwiastun robi furorę na YouTube, gromadząc rekordową liczbę wyświetleń. Tweet zapowiadający wczesną premierę zwiastuna stał się także najpopularniejszym tweetem wszechczasów dotyczącym gier.

Źródło: www.gamespot.com