Poznaj społeczność twórców misji GTA: San Andreas, którzy zbudowali multiwers w stylu MCU


Pieprzyć te podwójne Ballas dzierżące uzi. Pieprzyć tego krzywego oficera piromana Tenpenny’ego. I chrzanić tego dymiącego bonga, manipulującego włącznikiem światła Big Smoke. Mimo że „End of the Line” – punkt kulminacyjny Grand Theft Auto: San Andreas z 2004 roku – jest twardy jak gwoździe, to jedna z najlepszych misji fabularnych w historii serii kryminalnej. Ma wszystko: wiele etapów, śmierć kluczowych postaci, strzelaniny o wysoką stawkę, twój brat zwisający o życie z na wpół wysuniętej drabiny jadącego wozu strażackiego. To uosobienie przebojowego zakończenia i arcydzieło w planowaniu misji GTA.

Target13, kluczowy członek społeczności fanów GTA: San Andreas Design Your Own Mission (DYOM), ma takie same skłonności do kinowego polotu i w ciągu ostatnich kilku lat zbudował swój własny, wielowymiarowy wszechświat w piaskownicy z 2004 roku.



Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8E109BA4BE6940BEB537EFE48EECE124&url=https%3A%2F%2Fwww.gamesradar.com%2Fau%2Fmeet-the-gta-san-andreas-mission-making-community-who-has-built-an-mcu-style-multiverse%2F&c=14177329563014392908&mkt=fr-fr