Zaangażowano Netflix Games: GTA Trilogy wielkim hitem
Netflix Games odnotował znaczny wzrost zaangażowania wraz z wprowadzeniem na swoją platformę trylogii Grand Theft Auto. Firma ogłosiła, że w zeszłym roku zaangażowanie graczy wzrosło trzykrotnie, głównie dzięki temu wydaniu. Jest to największe osiągnięcie Netflix pod względem liczby instalacji i zaangażowania – wielu subskrybentów zarejestrowało się specjalnie, aby grać w te gry.
Jednak pomimo tego sukcesu Netflix Games nie konkuruje jeszcze z Sony i Xbox, jak wynika z danych CNBC wskazujących, że mniej niż 1% abonentów Netflix gra codziennie w grę na platformie streamingowej.
Rozwój Netflix Games i plany na przyszłość
Netflix uznaje względną skromność swojego działu gier w porównaniu z branżą filmową i telewizyjną, twierdząc, że jest on nadal „mały”. Niemniej jednak firma chce poszerzać swoją ofertę w tej przestrzeni i nadal inwestować w gry. Na razie nie potwierdził jeszcze plotek, że wprowadzi zakupy w aplikacji lub reklamy na swojej platformie.
Inne ogłoszenia Netflixa
Poza działalnością w zakresie przesyłania strumieniowego i gier, Netflix odnotował wzrost liczby subskrybentów w czwartym kwartale roku o 13 milionów. Ponadto premiera drugiego sezonu Squid Game ma nastąpić w 2024 roku.
Źródło: www.ign.com