Odkryj tajemnicę: unikalny algorytm cenowy wydawcy GTA Entertainment

Perspektywa dyrektora generalnego Take-Two Interactive na temat cen w branży rozrywkowej

Podczas zaproszenia do ogłoszenia wyników spółki za drugi kwartał 2024 r. dyrektor generalny Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, podzielił się swoim spojrzeniem na temat cen rozrywki, w szczególności gier wideo, który jest tematem często dyskutowanym. Zelnick przedstawił dość złożoną metodę kalkulacji cen rozrywki, przez co jej skuteczność jest nieco niepewna.

Zapytany o możliwy wzrost cen usług abonamentowych w mediach Zelnick zdystansował się od tematu. Następnie przedstawił swoją wiarę w wartość, jaką otrzymują konsumenci w porównaniu z ceną płaconą za gry. Powiedział: „Jeśli chodzi o ceny dowolnego obiektu rozrywkowego, zasadniczo algorytmem jest wartość oczekiwanego wykorzystania rozrywki, to znaczy wartość na godzinę pomnożona przez liczbę zaplanowanych godzin plus końcowa wartość otrzymana przez klienta w przypadku faktycznego posiadania tytułu, a nie na przykład wynajmowanego lub subskrybowanego. Przekonasz się, że potwierdza to każdy rodzaj pojazdu rozrywkowego. Według tego standardu nasze ceny na pierwszej linii są nadal bardzo, bardzo niskie, ponieważ oferujemy wiele godzin zaangażowania. »

Po wyjaśnieniach Zelnick dodał: „Wartość zaangażowania jest bardzo duża. Dlatego uważam, że branża jako całość oferuje konsumentom świetny stosunek jakości do ceny. Nie musi to koniecznie oznaczać, że branża ma władzę ustalania cen lub pragnie ją mieć. Oferowana jest jednak świetna wartość. »

Zelnick na koniec podkreślił: „Nasza strategia polega na zapewnianiu znacznie większej wartości niż ta, którą pobieramy od konsumentów. W tym sektorze doszło do bardzo niewielu podwyżek cen. Wzrost cen, na przykład 70 dolarów za niektóre produkty pierwszej linii, był pierwszą podwyżką od wielu lat i wielu pokoleń. Ponownie uważam, że zapewniamy konsumentom wyjątkową wartość. »

Interpretacja filozofii Zelnicka na temat cen rozrywki

Jaka jest Twoja interpretacja filozofii Zelnicka dotyczącej cen rozrywki? Biorąc pod uwagę postrzeganą wartość rozrywkową Grand Theft Auto V, jak byś się czuł, płacąc więcej za kolejne GTA? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

Źródło: vigortimes.com