GTA Online Przedsiębiorstwa przestępcze – Odkryj symulatory chodzenia dla zdrowia psychicznego.

GTA Online Przedsiębiorstwa przestępcze

Trwa Tydzień Świadomości Zdrowia Psychicznego, a my eksplorujemy nasze własne gry i historie związane ze zdrowiem psychicznym oraz prezentujemy wybitne gry w tej przestrzeni – takie jak Actual Sunlight, Fixation i The Company of Myself oraz Neverending Nightmares. Dzisiaj przyglądamy się nie jednej grze, ale podgatunkowi, który istnieje sam w sobie, ale także rozszerza swoje zasady na gry, które już działają w różnych przestrzeniach. Tutaj rozważamy korzyści płynące z symulatorów chodzenia (i mówienia) dla naszego zdrowia psychicznego.

OSTRZEŻENIE DOTYCZĄCE TREŚCI: Ten artykuł porusza tematy samotności, depresji i niepokoju

Kochana Estero

ROZSZERZAJĄCE SIĘ HORYZONTY

Niekończące się koszmary

Ta przerażająca gra typu horror o OCD pomogła mi zrozumieć warunki inne niż moje

Pierwszym symulatorem chodzenia, w jaki kiedykolwiek grałem, była komercyjna iteracja gry The Chinese Room’s Dear Esther z 2012 roku. Po raz pierwszy stworzył mod silnika Source w 2008 roku, to był pierwszy doświadczenie to sprawiło, że zacząłem się zastanawiać, czym naprawdę jest gra wideo. Tutaj nie było broni. Brak balistyki. Żadnych złych. Żadnych bossów, żadnych bitew ani kul. Nie jestem pewien, czy w 2012 roku termin „symulator chodzenia” przeniknął jeszcze do codziennego języka gier, ale dokładnie tym była ta gra: symulacją chodzenia, w tym przypadku po nienazwanej wyspie na Hebrydach w Szkocji.

W tamtym czasie nie było to dla wszystkich (i nadal nie jest), ale uważałem to za magiczne. Oczywiście granie w grę wideo o chodzeniu nie może i nie powinno zastępować prawdziwego, ale odkryłem prostotę wędrowania po tak wspaniałym otoczeniu, robiąc bardzo niewiele poza istnieniem i odhaczaniem całkiem prostej listy rzeczy do zrobienia cele, aby były odpowiednio czarujące. Jak w przypadku każdej z gier, o których do tej pory wspomnieliśmy w związku z Tygodniem Świadomości Zdrowia Psychicznego – żadna nie zastąpi szukania profesjonalnej pomocy, ale Dear Esther była pierwszą grą, która naprawdę mogła zrównoważyć mój niepokój i pomóc mi się uspokoić w prawdziwym życiu. Od tego czasu gry takie jak Firewatch, Everybody’s Gone to the Rapture, What Remains of Edith Finch, Journey, Gone Home, The Unfinished Swan i The Vanishing of Ethan Carter miały ten sam efekt.

Kontynuacja historii

Ale nie tylko gry, które można łatwo zidentyfikować jako „symulatory chodzenia”, mogą pomóc złagodzić niepokój. Niektóre z najlepszych komfortowych gier oferują to samo, zwłaszcza Animal Crossing: New Horizons, The Sims i Minecraft. Co więcej, jeśli szukasz czegoś bardziej aktualnego, możesz sprawdzić najlepsze nadchodzące przytulne gry, które pomogą Ci wyłączyć umysł i poprawić nastrój. Fortnite Creative to dobre miejsce na relaks z przyjaciółmi lub samotne wędrówki dla spokoju ducha – i nawet nieumyślnie natknąłem się na pseudogrupy zajmujące się zdrowiem psychicznym, które wykorzystują scenę odgrywania ról GTA 5, aby spotykać się i rozmawiać o swoich najgłębsze rozterki.

Mówię z własnego doświadczenia, kiedy mówię, że mówienie pomaga w kwestiach zdrowia psychicznego, a jeśli masz trudności z robieniem tego w prawdziwym życiu – zaufaj mi, to trudne – to rób to z nieznajomymi lub w wirtualnej pustce na viedo games to przyzwoite miejsce na początek.

Sprawdź te 10 gier, które pomogą rozpocząć rozmowy o zdrowiu psychicznym

  1. Actual Sunlight
  2. Fixation
  3. The Company of Myself
  4. Neverending Nightmares
  5. Firewatch
  6. Everybody’s Gone to the Rapture
  7. What Remains of Edith Finch
  8. Journey
  9. Gone Home
  10. The Unfinished Swan i The Vanishing of Ethan Carter

Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64699764fd2d4c42bfc5cb494321267c&url=https%3A%2F%2Fsg.news.yahoo.com%2Fgrand-retreats-grand-theft-auto-140000853.html&c=13376887271824989194&mkt=fr-fr.