Nowy Ray Tracing w Grand Theft Auto 5 na PS5 i Xbox Series X/S wydaje się być niesamowity » GossipChimp



Grand Theft Auto V ma teraz odbicia oparte na ray tracingu na konsolach PS5 i Xbox Series X/S. Nowa łatka, zauważona przez Eurogamer, wprowadza odbicia oparte na ray tracingu do sportowego trybu stałości (30 klatek na sekundę), włączając znacznie bardziej praktyczny element do samochodów, postaci, okien domowych i przede wszystkim wszelkich błyszczących powierzchni. Efekty są naprawdę spektakularne.

Teraz, jeśli przejdziesz przez okno, pojawi się odbicie twojej postaci, lub jeśli wejdziesz w miejsca, w których jest woda lub kałuże, zobaczysz odbicia przedmiotów w pobliżu. Podobnie jak ray tracing, który widzieliśmy Cyberpunka 2077sprawia, że ​​sport jest naprawdę wciągający.

Grand Theft Auto V gracze testowali wszystkie przyjemne metody, jakie nowy ray tracing wpływa na ten sport. Lusterka w samochodach użyj odbić opartych na ray tracingu, jednak tylko wtedy, gdy nie prowadzisz pojazdu. Jeśli latasz a helikopter obok drapacza chmur wtedy na pewno zobaczysz to odbicie w szkle, a nawet samochody chromowane teraz dokładnie przedstawić refleksje.

To niezwykły przykład tego, jak odbicia oparte na ray tracingu mogą ogromnie wpłynąć na wygląd sportu. Widzieliśmy spektakularne wyniki ray tracingu na konsolach z Cyberpunka 2077, Watch Dogs: Legionoraz Zremasterowany Spider-Manniemniej jednak odbicia oparte na ray tracingu nie są powszechne w grach wideo na konsole.

Fortnite Dodatkowo nie tak dawno otrzymałem łatkę umożliwiającą asystę Unreal Engine 5.1, pełną asyst Lumen i Nanite. Lumen to nowe urządzenie firmy Epic do dynamicznego oświetlania świata, które działa w czasie rzeczywistym, oferując znacznie dokładniejsze oświetlenie w grach wideo. Nanite wirtualizuje geometrię, a każda z nauk stosowanych była szczególnie spektakularna we wstępnej wersji demonstracyjnej PlayStation 5 przed premierą konsoli.

Najnowszy Fortnite Patch dodatkowo modyfikuje sposób, w jaki sport wygląda, choć nie zasadniczo ze względu na ray tracing. Unreal Engine 5 może mieć ogromny wpływ na następną falę gier wideo na konsole, a my już widzieliśmy, co jest w stanie obsłużyć w zapierającej dech w piersiach Przebudzenie Matrixa pokaz techniczny. Renderowanie w czasie rzeczywistym i ray tracing stworzyły fotorealistyczną metropolię gry online, która była energiczna i kontrastowała z czymś, co widzieliśmy wcześniej. Teraz po prostu powinniśmy trzymać kciuki i mieć nadzieję, że ostatecznie otrzymamy wspaniały sport oparty głównie na Macierz.

Link źródłowy





Źródło : https://gossipchimp.com/grand-theft-auto-5s-new-ray-tracing-on-ps5-and-xbox-series-x-s-looks-fantastic/