Seria GTA znana jest z tego, że przenosi graczy do dużych i wciągających miast. Podczas gdy wielu fanów tworzy modyfikacje do różnych gier GTA, jeden z nich poszedł o krok dalej, odtwarzając całą mapę GTA IV przy użyciu silnika Unreal Engine 5.
Mapa została opublikowana na Reddit przez użytkownika brucebanner4prez i pokazała, jak duża była skala tego projektu. Spójrz:
cała mapa GTA IV odtworzona w UE5 (WIP) z unrealengine
Jak widać, mapa zawiera wiele kultowych punktów orientacyjnych rozsianych po całym Nowym Jorku, takich jak Statua Wolności. Film przedstawia wszystkie budynki i drogi, które już powstały. Istnieją nawet wymodelowane obszary ścieków i drenaży, co stanowi dość imponującą mapę.
Mapa najwyraźniej 10 miesięcy konsekwentnej pracy, aby faktycznie doprowadzić ją do stanu, który widzisz na tym filmie, a użytkownik twierdzi, że wciąż jest w toku. Zapytany, dlaczego w ogóle zdecydowali się podjąć to przedsięwzięcie, oto co miał do powiedzenia:
z tego samego powodu, dla którego ludzie odwołują się do obrazów 2D przy tworzeniu scen 3D. ćwiczyć modelowanie bez potrzeby tworzenia wszystkiego w myślach od podstaw. plus prawa do przechwalania się obvi lol
Ponieważ użytkownik musiał wykonać modele wszystkiego, aby odtworzyć mapę GTA 4, ten projekt jest dość imponującym wyczynem.
W innych wiadomościach GTA sprawdź powódź szczegółów, w tym broni, szczegółów rozgrywki i więcej dotyczących GTA6, dzięki ogromnemu wyciekowi, który miał miejsce w zeszłym roku.
Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e8cdd69435467c81f9093aea98cae4&url=https%3A%2F%2Fmp1st.com%2Fnews%2Fgta-4-map-recreated-entirely-in-unreal-engine-5-heres-what-it-looks-like&c=11378256319493115701&mkt=fr-fr