Leslie Benzies opowiada o swoim nowym studio i GTA 6

Niezwykle premiery „Mindseye”, bardzo oczekiwanej gry Build a Rocket Boy

W przyszłym tygodniu twórca kultowej sagi „Grand Theft Auto”, Leslie Benzies, rozpocznie swoją pierwszą grę od czasu odejścia z Rockstar North: „Mindseye”. Zaplanowany na 10 czerwca na PlayStation 5, Xbox Series X i S, a także na PC, ten thriller adventury akcji, opracowany z Unreal Engine 5, jest już poruszony wśród entuzjastów gier wideo.

Urzekająca historia przez futurystyczne miasto Redrock

W „Mindseye” gracze ucieleśniają Jacoba Diaza, byłego żołnierza dręczącego rozdrobnione wspomnienia z jego implantu neuronowego. Podczas gdy wyruszają w przygodę wypełnioną spiskami z udziałem sztucznej inteligencji, chciwości firm i zagrożeniem egzystencjalnym, gracze odkryją bogaty i szczegółowy wszechświat.

Oprócz głównej fabuły „Mindseye” wyróżnia się dzięki systemowi tworzenia gier. Gracze mogą projektować własne doświadczenia, od spersonalizowanych misji po całkowicie niepublikowane scenariusze, ułatwiając w ten sposób prawie nieograniczoną kreatywność. Studio obiecało nową treść premium, a comiesięczne aktualizacje przynoszą nowe misje i wyzwania.

Długoterminowa wizja gier wideo

Dla Leslie Benzies „Mindseye” oznacza początek ambitnego projektu w Build A Rocket Boy. W ostatnim wywiadzie podkreślił, że ten tytuł jest tylko pierwszym odcinkiem serii powiązanej z opowiadań, których przyszłe wersje zbadają alternatywne rzeczywistości, zachowując przy jednoczesnym zachowaniu tematów odkupienia i nadziei.

Dzięki nowemu podejściu do interakcji gracza i uruchomieniu uzupełniających się produktów, takich jak Play.Mindseye i Build.Mindseye, studio zamierza zrewolucjonizować narrację i interakcję w grach wideo. Narzędzia te pozwolą użytkownikom tworzyć treści bez umiejętności technicznych, oferując im niespotykaną swobodę twórczą.

Wbuduj wpływy i ambicje Rocket Boy

Benzies jest inspirowany wiadomościami i trendami technologicznymi do budowania potężnych relacji. Znajduje echo w dziełach filmowych reżyserów takich jak Ridley Scott i Christopher Nolan, próbując zaoferować wyjątkowe wrażenia.

Podczas gdy „Mindseye” przygotowuje się do inwazji na rynek, porównania z „GTA” są nieuniknione. Jednak Benzies nalega, aby jego gra nie ograniczała się do tego dziedziczenia. Zamiast tego stara się ustalić osobną tożsamość w nasyconym zabawnym krajobrazie wideo, w którym innowacje muszą poślubić znane elementy.

Krótko mówiąc, „Mindseye” ucieleśnia nową erę dla benzies i buduje rakietowy chłopca, obiecując wnieść głębokość i interaktywność, która wykracza poza tradycyjne doświadczenia gier. Namiętni ludzie niecierpliwie czekają na to, co może być początkiem nowego odliczenia niespotykanej skali.

Odczyty: 1