Jak moment „aha” mężczyzny z Brampton doprowadził do jednego z najgorętszych wyskakujących okienek żeberek wołowych w GTA – Toronto


Odkąd pamięta, Elias Williams był przedsiębiorcą.

„Spróbowałbym sprzedać wszystko, wszystko, co wpadłby mi w ręce w młodym wieku” – roześmiał się Williams, wspominając. „Kiedyś sprzedawałem obiady moim przyjaciołom i kupowałem słodycze po szkole”.

Nie było więc niespodzianką, że po zeszłorocznym wieczorze dostrzegł okazję.

„Poszliśmy na grilla w Etobicoke” – powiedział Williams. “Żeberka były fantastyczne. Były dobre, ale część mnie po prostu pomyślała, że ​​mógłbym zrobić trochę lepiej.

Czytaj więcej:

Artysta z Toronto na nowo przedstawia historię Czarnych poprzez wystawę sztuki w Spadina House

To była jego „chwila aha”. 27-latek właśnie został zwolniony z pracy i nigdy w życiu nie ugotował wołowiny. Zaczął jednak wyszukiwać w Google, znajdować składniki i metody gotowania oraz doskonalić swój własny sos.

Historia toczy się dalej pod reklamą

Zachęcony pieczęcią aprobaty swoich przyjaciół, Williams wykonał skok wiary, oklejając „Biggs Ribs” w mediach społecznościowych. Na początku zaczęło się powoli, z zaledwie kilkoma kupującymi. Ale potem, w każdy weekend sprzedano 15 do 20 stojaków, a potem…

„Tylko w tym miesiącu sprzedaliśmy ponad 100 żeberek” – powiedział Williams.

A teraz jest na dobrej drodze, aby do końca tego miesiąca trafić na 1000 stojaków żeberek sprzedanych. Jego wyskakujące okienka wyprzedają się w ciągu kilku godzin – za każdym razem – mówi.

„Śpię cztery godziny w niektóre noce, a niektóre noce (przed) wyskakującymi okienkami, nawet w ogóle nie śpię, po prostu staram się, aby wszystko się wydarzyło” – powiedział Williams.

Można śmiało powiedzieć, że firma i jego żeberka nie mieszczą się już w lodówce i kuchni jego mamy.

„Oczywiście wyrosłem z mojego domu” – powiedział Williams. „Nie mogę się już tam przygotowywać”.

Jego opadające żebra są tak boskie, że jego kościół służy teraz jako kuchnia duchów.

Williams często nie ma kucharza. I udaje mu się to osiągnąć, a wszystko to podczas pracy na pełny etat w Toronto Public Health i prowadzenia swojego kanału na YouTube.

„To zdecydowanie wymaga wioski” – powiedział Williams. „Wiem, że jestem kochana, ponieważ wszyscy się angażują, dając wszystko, co mogą tylko po to, abym odniósł sukces, i nie prosząc o nic w zamian.

Historia toczy się dalej pod reklamą

„W tle mam ludzi zajmujących się marketingiem, mój znajomy wykonał moje logo, moi rodzice pozwolili mi jeździć samochodem do wyskakujących okienek, moja dziewczyna pomaga mi pakować butelki sosów, tak wiele osób mi pomaga. ”


Kliknij, aby odtworzyć wideo: „To część historii wszystkich”: powrót CNE po pandemii ożywia wielopokoleniowe tradycje”


„To część historii wszystkich”: powrót CNE po pandemii ożywia wielopokoleniowe tradycje


Williams mówi, że uzależniający sekret jego sukcesu tkwi w sosie.

„To musi być brązowy cukier i miód” – powiedział Williams. „W moim sosie używam dużo miodu. I właśnie dlatego, jak sądzę, wyróżnia się, ponieważ jest naprawdę słodki. Ale kiedy już raz na grilla, nabiera też nieco dymnego smaku”.

Mówi, że pomaga też fakt, że znalazł dziurę w rynku. Williams jest Adwentystą Dnia Siódmego i nie je wieprzowiny. W rezultacie sprzedaje tylko żeberka wołowe halal – towar trudny do zdobycia.

Historia toczy się dalej pod reklamą

„Obejmuje wiele osób, które z powodów religijnych lub osobistych nie jedzą wieprzowiny” – powiedział Williams.

Wydaje się, że jest to doceniane. Kilku klientów, którzy pewnego popołudnia wpadli do domu Williamsa, aby odebrać swoje zamówienia, mieli podobne rzeczy do powiedzenia: że Biggs Ribs byli „najlepsi w GTA”.

Jeśli chodzi o cele długoterminowe, Williams mówi, że ma nadzieję otworzyć ciężarówkę z jedzeniem, a następnie stałą witrynę sklepową i zatrudnić trochę personelu – mając nadzieję, że będzie miał więcej snu.

„Cała ciężka praca nie pójdzie na marne”, powiedział Williams Global News, kiwając głową z przekonaniem. „A kiedy pojawiają się takie artykuły, jak artykuły lub ludzie mówią mi, jak bardzo kochają żeberka, to wszystko jest tego warte”.

&copy 2022 Global News, oddział Corus Entertainment Inc.





Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63644f1c873a43cbb0b33b9ff9211a22&url=https%3A%2F%2Fglobalnews.ca%2Fnews%2F9251337%2Fbrampton-man-aha-moment-beef-ribs-pop-up-gta%2F&c=12634893801151815936&mkt=fr-fr