GTA VI: 5 najbardziej oczekiwanych nowych funkcji dla pojedynczego gracza

Czego fani GTA VI oczekują od trybu dla pojedynczego gracza?

Grand Theft Auto VI w końcu zostało potwierdzone! Po prawie dziesięciu latach oczekiwania otrzymaliśmy niedawno pierwsze oficjalne spojrzenie na grę za pośrednictwem zwiastuna. Wszyscy są niesamowicie podekscytowani tą grą, łącznie ze mną, a rok 2025 nie może nadejść wystarczająco szybko.

Czekając na premierę gry, pomyślałem, że teraz jest idealny moment, aby podzielić się tym, co moim zdaniem Rockstar powinien wnieść do kolejnej części serii GTA. W szczególności podzielę się 5 najważniejszymi rzeczami, których oczekujemy od pojedynczego gracza w GTA VI.

Wiele miejsc do zwiedzania

Gry GTA zawsze skupiały się na świeżym powietrzu, a większość misji i działań odbywała się na zewnątrz. Ma to oczywiście sens i zdecydowanie powinniśmy spędzić dużo czasu na świeżym powietrzu w następnej grze GTA. Jednak dobrego może być za dużo.

Chcę, żeby kolejny wpis pozwolił nam poznać więcej wnętrz. Nie tylko uczyniłoby to świat bardziej realistycznym i żywym, ale także sprawiłoby, że eksploracja stałaby się o wiele przyjemniejsza. Wyobraź sobie, że możesz wejść do centrum handlowego – takiego jak to w GTA: Vice City – i kupić przedmioty w różnych sklepach. Dałoby to również Rockstar więcej opcji w zakresie misji pobocznych i działań, które moglibyśmy wykonać.

Wiele tajemnic i sekretów w grze

Jedną z moich absolutnie ulubionych rzeczy w grach Rockstar jest ilość sekretów i pisanek do odkrycia. Pamiętam, że jako dziecko oglądałem film o budynku mieszkalnym w GTA IV, który był miejscem makabrycznego morderstwa. Po obejrzeniu filmiku wyruszyłem odwiedzić mieszkanie w grze i zobaczyć je na własne oczy. To był taki fajny moment.

Ale to nie był jedyny raz, kiedy Rockstar dał nam zagadkę do rozwiązania. Istnieje wiele przykładów z ich innych tytułów, takich jak Bully’s Haunted Paper Mill, Serial Killer z Red Dead Redemption 2 i oczywiście słynna Mt. Chilliad Mystery z GTA V.

Chcę, żeby dodali WIĘCEJ takich rzeczy. UFO, duchy, kryptydy itp. Uwielbiam to i najwyraźniej wszyscy też to uwielbiają, w przeciwnym razie filmy takie jak ten, o którym wspomniałem wcześniej, nie byłyby tak popularne. Dzięki temu odkrywanie i rozmawianie o ich grach staje się jeszcze przyjemniejsze, a świat wydaje się o wiele bardziej żywy.

Napady na otwarty świat

Napady to jedne z najbardziej zapadających w pamięć rzeczy w grze GTA. W GTA V mieliśmy mnóstwo fajnych napadów, od napadu na jubilera po kradzież supertajnej broni Merryweathera. Chociaż uważam, że nadal powinniśmy organizować napady oparte na fabule, takie jak to mieliśmy w poprzednich grach, powinniśmy także organizować napady w otwartym świecie, które możemy wykonywać poza misjami.

Nie mówię o takich rzeczach jak rabowanie sklepów czy samochodów opancerzonych, ale o możliwości szturmowania banków, muzeów i innych celów o dużej wartości w otwartym świecie. Daj nam możliwość wyboru sposobu przeprowadzenia napadu i spraw, aby można go było odtwarzać ponownie, abyśmy mieli powód, aby robić to dalej. Byłoby to dobre źródło zawartości końcowej i świetny sposób na zarabianie pieniędzy.

Konfigurowalne firmy

Jednym z największych problemów gier Rockstara – nie tylko GTA – jest brak zawartości końcowej. Kiedy już ukończysz wszystkie misje i wykonasz wszystkie poboczne czynności, które chcesz, nie pozostaje ci nic innego, jak ukończenie gry w 100% lub uzyskanie wysokiego poziomu badań i sianie spustoszenia na ulicach.

Myślę, że solowe przedsięwzięcia byłyby świetnym sposobem na urozmaicenie rozgrywki końcowej. Dałyby nam coś na wydanie wszystkich pieniędzy, które zarobiliśmy w pojedynkę, i dałyby nam coś do zrobienia po zakończeniu gry. Te firmy powinny stanowić postęp w stosunku do tego, co mamy w GTA: Vice City. Mogłyby mieć wiele opcji dostosowywania i ścieżek ulepszeń, a być może każdy mógłby mieć własną mini fabułę, którą można śledzić podczas wykonywania misji, zupełnie tak jak to, co dostajemy w GTA Online.

Mniej liniowych misji

Kolejnym z największych problemów gier Rockstar, poza brakiem treści końcowych, jest liniowość wielu misji. Cele, których musisz przestrzegać, są prawie zawsze bardzo rygorystyczne i dają graczowi niewielką swobodę w zakresie sposobu rozwiązywania problemów. Często jest bardzo kontrolowane, co stanowi dużą sprzeczność z dużym, otwartym światem, który Rockstar daje nam do eksploracji.

Zatem jedną z NAJLEPSZYCH rzeczy, jakie Rockstar może zrobić, aby uczynić GTA VI świetnym, jest zmiana sposobu projektowania poziomów i zapewnienie graczom znacznie większej swobody w zakresie osiągania celów. Daj nam wiele sposobów rozwiązywania problemów i pozwól nam korzystać z otwartego świata, aby pomóc nam ukończyć misje. Red Dead Redemption 2 całkowicie zakończy misję, jeśli zejdziesz z utartej ścieżki, co uważam za absurdalne.

Oczywiście nie oczekuję, że Rockstar zmieni GTA w grę wciągającą, ale nie powinniśmy być karani za próbę eksperymentowania i zawsze powinniśmy mieć więcej opcji wykonywania zadań, gdy ma to sens.

Źródło: www.highgroundgaming.com