GTA 6: Twórcy dzielą się szczegółami na temat anulowanej gry

Kiedy długo oczekiwane gry wideo zostaną anulowane

W przeszłości zdarzało się, że mecze, na które kibice bardzo czekali, zostały odwołane. Czasami gra zostaje anulowana na etapie przedprodukcyjnym, a innym razem studio gier wideo decyduje się porzucić tytuł po upływie określonego czasu. Tego typu decyzja skutkuje dla firmy znaczną stratą finansową, jednak zawsze istnieje ku temu konkretny powód.

W ostatnich latach byliśmy świadkami anulowania lub porzucenia kilku gier. Jednym z takich tytułów był Scalebound, nad którym pracowała PlatinumGames, firma odpowiedzialna za takie gry jak Bayonetta 3. Gra miała być RPGiem akcji, o czym zapowiadano już w 2013 roku, ale ostatecznie została anulowana w 2017 roku. Przez długi czas , wokół tej gry, która miała ukazać się na PC i Xbox One, było wiele emocji.

Jako gra Scalebound opowiedziałby historię Drew, postaci, która miałaby za partnera smoka o imieniu Thuban. Na Gamescom 2015 ujawniono rozgrywkę, która zrobiła wrażenie na wszystkich, którzy ją obejrzeli. Biorąc pod uwagę szum wokół gry i zapowiadane cuda, fani byli bardzo rozczarowani, gdy zobaczyli, że została anulowana.

Tragiczny los dwóch wyczekiwanych gier

Kolejną grą, która wywołała wiele emocji, ale została anulowana, była gra Agent, nad którą pracowało studio Rockstar North. Gra została zapowiedziana w lipcu 2007 roku. Oficjalnie ogłoszono ją na targach E3 2009, a jej premiera planowana była wyłącznie na PlayStation 3. Gra, której akcja rozgrywa się w latach 70. XX wieku, miała na celu zawierać elementy z filmów o Jamesie Bondzie i połączyć je z typem rozgrywka, z której słynie Rockstar Games. Fani nadal czekali na premierę gry, ale w listopadzie 2018 roku została ona ostatecznie odwołana.

Społeczność graczy często omawia powody anulowania gry Agent. Wreszcie osoba, która współpracowała z Rockstar North jako deweloper, przedstawiła pewne wyjaśnienia w tej sprawie. W poście na blogu Odde Vermeji, byłego twórcy GTA 6, napisano, że Agent został zaplanowany jako gra zawierająca zwariowane gadżety oraz wysokiej klasy broń laserową. Według byłego dewelopera gra umożliwiłaby graczom zwiedzenie takich miejsc jak Francja i Kair, a także dałaby możliwość zwiedzania ośrodka narciarskiego w Szwajcarii.

Były twórca GTA 6 powiedział także, że w okolicy ośrodka narciarskiego miała miejsce ekscytująca strzelanina zjazdowa inspirowana Zabójczymi widokami i Szpiegiem, który mnie kochał, dwoma najpopularniejszymi filmami o Jamesie Bondzie. Według byłego dewelopera część gry miałaby zostać osadzona na stacji kosmicznej.

Źródło: www.nashvillechatterclass.com