GTA 6: Niezawodna strategia Take-Two na najbardziej oczekiwaną grę 2025 roku

Grand Theft Auto 6: najbardziej oczekiwana gra 2025 roku

Grand Theft Auto 6, opracowany przez Rockstar Games, to niewątpliwie najbardziej oczekiwany tytuł roku 2025. Dyrektor generalny spółki-matki Take-Two, Strauss Zelnick, wypowiadał się niedawno na temat serii GTA, nazywając ją „najważniejszą własnością rozrywkową wszechczasów we wszystkich formach rozrywki” . Odniósł się także do szeroko dyskutowanego potencjału generatywnej sztucznej inteligencji w grach wideo i wyraził swoje poparcie w tym temacie.

Na konferencji TD Cowen Technology, Media and Telecom Conference Zelnick omówił wydane 12 lat temu GTA 5 i jego zdaniem „świat jest inny niż ten, który istniał” w momencie premiery GTA 5.

Podejście dyrektora generalnego Take-Two do generatywnej sztucznej inteligencji w grach wideo

Zelnick mówił także o generatywnej sztucznej inteligencji i jego zdaniem jej wprowadzenie do gier wideo nie zabierze miejsc pracy, co było ostatnio tematem debaty. „Generatywna sztuczna inteligencja pozwoli nam robić wiele rzeczy wydajniej, dlatego skupimy się na innych rzeczach. Wykonanie tych innych rzeczy prawdopodobnie zawsze będzie kosztowne i czasochłonne” – powiedział Zelnick.

Dodał: „Ani przez sekundę nie sądzę, że generatywna sztuczna inteligencja zmniejszy zatrudnienie. To jest szalone. To naprawdę szalone. To nie sprawi, że ludzie staną się nieistotni. Zmieni to charakter niektórych rodzajów stanowisk pracy. I to dobrze. »

Zelnick podał również przykład, wspominając rozmowę na WhatsAppie z „grupą dyrektorów generalnych z Doliny Krzemowej”, podczas której „klasyczny” pogląd jest taki, że sztuczna inteligencja sprawi, że wszyscy staną się bezrobotni. Dyrektor generalny Take-Two nazywa to „najgłupszą rzeczą”, jaką kiedykolwiek słyszał, i dodał, że „historia narzędzi zwiększających produktywność pokazuje, że zwiększają one zatrudnienie”, wartość, wydajność i wzrost.

Co dalej: GTA 5 i inne gry opuszczają katalog PlayStation Plus w czerwcu

Zelnick przyznał także, że choć oczekiwania są jasne, a liczby są „niezwykłe”, zespół Rockstar Games nadal musi stworzyć „niesamowitą, doskonałą grę wideo” i dopóki firma sobie tego nie uświadomi, „to tylko słowa. »

Trudno nie zgodzić się z argumentami Zelnicka i prawdopodobne jest, że GTA to tak wielka marka, jak wierzy Zelnick. Kiedy GTA 5 zostało wydane, przekroczyło wszelkie oczekiwania i ustanowiło rekordy, zarabiając 800 milionów dolarów w dniu premiery i ponad 1 miliard dolarów w zaledwie trzy dni. W tamtym momencie osiągnięcie tych liczb było o wiele większym osiągnięciem niż jakikolwiek film lub wydawnictwo muzyczne. GTA 5 również nie zasłabło, ponieważ po ponad dekadzie nadal ma się dobrze.

Źródło: www.bing.com