GTA 6 musi naprawić problem z misją Stranger w Grand Theft Auto 5


Misje poboczne Strangers and Freaks w Grand Theft Auto 5 mogą stać się trochę powtarzalne, ale Rockstar podejmuje kroki we właściwym kierunku.


Rozrzucone wokół San Andreas w Grand Theft Auto V jest wiele postaci, które gra nazywa Strangers and Freaks, z których każda ma zadanie poboczne (lub serię zadań) dla gracza. Zwykle polegają na spotkaniu nieznajomego na poboczu drogi, rozmowie z nim i podjęciu w jego imieniu jakiegoś zadania. Niektóre z tych zadań zajmują tylko kilka krótkich minut, podczas gdy inne są wykonywane fragmentarycznie w trakcie całej gry.


Strangers and Freaks rozdają śmieszne misje Grand Theft Auto V, począwszy od prostego holowania samochodu po polowanie na sasquatcha. Misje te przedstawiają graczowi obsadę niezapomnianych postaci, takich jak nędzny paparazzo Beverly Felton i porywcza guru fitness Mary-Ann Quinn. Wysyłają graczy na całą mapę, od piaszczystych ulic Los Santos po wyniosły szczyt Mount Chiliad. Ale nawet przy całej tej różnorodności, GTAStrangers and Freaks nie są najciekawszą częścią gry.

EKRAN WIDEO DNIA

Powiązane: O nie, GTA 5 kończy w tym roku 10 lat


Misje Strangers w Grand Theft Auto V są nudne w porównaniu z główną historią

Trzej bohaterowie Grand Theft Auto 5, Michael, Trevor i Franklin trzymają broń

Grand Theft Auto VMisje Strangers and Freaks są przyjemne, ale nie trzymają świeczki główne misje fabularne. Misje Strangers mogą wprowadzić niektóre z nich GTA’najzabawniejszych postaci jako złych zleceniodawców, ale nie są nawet w przybliżeniu tak interesujące, jak dopracowana, zmotywowana główna obsada gry. Nieznajomi proszą graczy, aby ich wozili, zbierali dla nich przedmioty i bronili ich przed falami zabójczych klaunów, jednak zbyt wielu z nich polega po prostu na przejechaniu z punktu A do punktu B. Po obrabowaniu sklepu jubilerskiego w biały dzień, surfowaniu po na szczycie jadącego pociągu i oczyszczeniu federalnych rezerw złota w ramach głównej historii, misje Strangers bledną w porównaniu.

Misje Strangers w Red Dead Redemption II ulepszone w stosunku do Grand Theft Auto VDzieła Arthura Morgana z Red Dead Redemption 2 i Franklina Clintona z Grand Theft Auto 5 nałożone na wskazówkę pozostawioną w świecie gry GTA 5 przez Infinity Killer.

Red Dead Redemption II stanowi doskonały przykład tego, jak dobrze mogą wyglądać misje poboczne Strangers. w odróżnieniu GTA Vpowtarzające się misje poboczne, RDR2Misje Stranger dają graczowi różnorodne zadania, takie jak pomoc w znajdowaniu skamieniałości dinozaurów, budowanie podstawowych robotów i ściganie zbłąkanych magików cyrkowych. Sami Nieznajomi są wszechstronni i często rozwijają się lub zmieniają w wyniku pomocy gracza. Dwóch niesłusznie skazanych, spętanych kajdanami skazanych, którzy nie mogą przestać się kłócić, gdy Arthur Morgan spotyka ich po raz pierwszy, w końcu ustanawiają dom i początki przyjaźni. Niektóre misje Strangers posuwają nawet historię Arthura do przodu, na przykład kiedy Arthur spotyka siostrę Calderón w Saint-Denis, dzieli się ona swoimi doświadczeniami z moralnością i religią, prowokując Arthura do zastanowienia się nad swoimi.

Dobre misje poboczne nie muszą istnieć w odosobnieniu — odpowiednio wykonane mogą sprawić, że świat będzie pełniejszy i służyć jako elementy towarzyszące głównej historii. Grand Theft Auto VPowtarzalne, jednolite misje Strangers and Freaks mogą szybko się zestarzeć, ale Red Dead Redemption II pokazuje, że Rockstar zmierza w dobrym kierunku. GTA 6 plotki i przecieki twierdzą zagra parę bohaterów w czymś, co, miejmy nadzieję, będzie godnym następcą GTA Vrozbudowana główna historia. Z odrobiną szczęścia, Grand Theft Auto VIbohaterowie będą mogli doświadczyć zróżnicowanych, dobrze zaokrąglonych zadań pobocznych, które przewyższają Grand Theft Auto Vpowtarzające się misje Strangers and Freaks.

Więcej: GTA 6 musi bardziej przypominać Grand Theft Auto 4, a nie GTA 5

Źródło: Marlon XGamer/YouTube



Źródło : https://screenrant.com/gta-5-strangers-freaks-mission-side-quest-fix/