GTA 6 może przewyższyć GTA 5, choć jeszcze nie zostało wydane

Zwiastun Grand Theft Auto 6 bije rekordy YouTube

Zwiastun GTA 6 już bije rekordy na YouTube

Zwiastun ujawniający GTA 6 cieszy się zapierającymi dech w piersiach widokami, co pozwala mu pobić rekord ustanowiony przez poprzednika. Stał się już najpopularniejszym zwiastunem na YouTube, wyprzedzając Avengers: Infinity War i Battlefield 1, pomimo przecieków i wcześniejszej premiery. Szum wokół GTA 6 pozostaje silny, a premiera gry zaplanowana jest na 2025 rok.

Zwiastun ujawniający GTA 6

Rockstar Games ujawniło pierwszy zwiastun Grand Theft Auto 6, który wydaje się już być na dobrej drodze do pobicia rekordu Grand Theft Auto 5. Zwiastun potwierdził obecność w grze przypominającego Bonnie i Clyde’a duetu, Lucię i Jasona, i dał rzuć okiem na inspirowaną Florydą lokalizację w grze, Leonida, która zawiera unowocześnioną wersję ulubionej przez fanów lokalizacji Vice City.

Zwiastun Grand Theft Auto V miał ponad 92 miliony wyświetleń na YouTube, co czyniło go najczęściej oglądanym zwiastunem gry akcji w tamtym czasie. W chwili pisania tego tekstu zwiastun Grand Theft Auto 6 wyświetlono ponad 84 miliony razy w ciągu 21 godzin na kanale YouTube firmy Rockstar Games i jest obecnie najpopularniejszym filmem na platformie, dzięki czemu możliwe jest pobicie rekordu ustanowionego przez jego niezwykle prawdopodobny poprzednik.

Zwiastun GTA 6 bije inne rekordy YouTube

Zwiastun GTA 6 bije inne rekordy YouTube

Oprócz przekroczenia ujawnionego zwiastuna Grand Theft Auto 5, Grand Theft Auto 6 może potencjalnie pobić kolejny, jeszcze większy rekord YouTube. Najczęściej oglądanym filmem na platformie w ciągu 24 godzin jest teledysk do utworu BTS „Butter” z 2021 r., który w ciągu jednego dnia uzyskał około 108 milionów wyświetleń. Wraz ze wzrostem liczby wyświetleń pierwszego zwiastuna Grand Theft Auto 6 coraz bardziej prawdopodobne staje się, że jest to możliwe, chociaż niestety daleko mu do rekordu najczęściej oglądanych filmów na platformie, ponieważ Baby Shark ma obecnie więcej ponad 13 miliardów wyświetleń.

Źródło: screenrant.com