GTA 6 może mieć chaotyczne niszczenie huraganów w czasie rzeczywistym w Vice City


Dla rodaka z Florydy, takiego jak ja, niewiele jest rzeczy bardziej przerażających niż huragany (to wiele mówi, ponieważ w przypadku aligatorów, Everglades i tytułowego Florida Man, Sunshine State jest prawnie przerażający).

ZOBACZ GALERIĘ – 2 ZDJĘCIA

Burze przynoszą niewypowiedziane zniszczenia, w tym powodzie z wody oceanicznej i rzecznej, które niszczą całe miasta, szybkie wiatry, które bez wysiłku zrywają dachy, oraz ulewne deszcze, które tylko podnoszą poziom powodzi. The dewastacja w Fort Myers niedawno wywołane przez huragan Iana nieustępliwe wiatry o sile 4 kategorii są kluczowym przykładem tego, co te burze mogą zrobić. Przypomniało to ciekawą koncepcję, którą Rockstar Games może wykorzystać w GTA 6.

Co by było, gdyby następna gra Grand Theft Auto miała burze w czasie rzeczywistym w kluczowych segmentach gry? Co by było, gdyby gracze musieli przejść część fabuły przez huragan kategorii 4 lub nawet 5, który sieje totalne spustoszenie w Vice City? Ten rodzaj chaosu stworzyłby epicką scenografię, która mogłaby konkurować z przebojami kinowymi.

Rockstar może wykorzystać duże przyrosty mocy zapewniane przez PlayStation 5 i Xbox Series X/S, aby wykonać kilka niesamowitych nowych sztuczek.

To jest coś, co założyłem w 2021 r. kiedy odkryłem Oferta pracy VFX Artist co sugerowało fizykę niszczenia na dużą skalę.

„Efekty wizualne pomagają zanurzyć gracza w wiarygodny świat, od używania efektów otoczenia do takich rzeczy, jak owady wokół gracza i deszcz kapiący z budynków po wydarzenia niszczenia na dużą skalę, takie jak drapacze chmur spadające na ziemię”.

W liście pracy wspomniano również, że artyści powinni być zaznajomieni z tworzeniem zasobów na konsole nowej generacji, takie jak PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

To po prostu coś innego, o czym warto pomyśleć o podążaniu za ostatnie przecieki GTA 6. Tytuły Rockstar zwykle definiują całą generację konsol i mogliśmy zobaczyć, jak studio przenosi swoje nowe systemy na wszystkie nowe poziomy. Widzieliśmy już duże przełomy w dynamice NPC, co odzwierciedla m.in patent odkryty w 2021 r. dotyczące zaawansowanych interakcji AI i NPC w grze.

Huragan Ian opuścił południowo-zachodnią Florydę w ruinach, a plaża Fort Myers została zburzona. Obszar ten był świadkiem powodzi sztormowych o wysokości 6 stóp i prędkości wiatru do 155 mil na godzinę. Ian opróżnił Zatokę Tampa, ciągnąc wodę w kierunku burzy, a gdy burza nadeszła, wszystko wróciło do normy.

Byłoby to duże wrażenie, gdyby Rockstar Games mogło zasymulować coś takiego w Grand Theft Auto VI.





Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63375909f4874d8794d30335144e8f32&url=https%3A%2F%2Fwww.tweaktown.com%2Fnews%2F88728%2Fgta-6-may-have-chaotic-real-time-hurricane-destruction-in-vice-city%2Findex.html&c=2559084689632532502&mkt=fr-fr