Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition wypuściło swoją pierwszą dużą aktualizację i zawiera poprawki do Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas.
Jak szczegółowo opisuje Rockstar, poprawki te obejmują wszystko, od „dziur w mapie” przez „problemy z modelami postaci w przerywnikach filmowych” po szokująco okropny „problem z efektami wizualnymi deszczu” w Grand Theft Auto: San Andreas.
W chwili pisania tego tekstu aktualizacja jest już dostępna na PS4, PS5, Xbox Series X|S i Xbox One. Zaktualizujemy tę historię, gdy zostanie wydana na Nintendo Switch i PC.
To wszystko jest częścią planu Rockstar, aby poprawić jakość Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, ponieważ według nich „zaktualizowane wersje tych klasycznych gier nie zostały uruchomione w stanie, który spełnia nasze własne standardy jakości, lub standardy, których oczekują nasi fani”.
Dodatkowo, Rockstar podarował wszystkim posiadaczom Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition na PC klasyczne wersje PC Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas jako kolejny sposób na nadrabianie zaległości za problemy. Udostępnił również te klasyczne wersje ponownie w sklepie Rockstar jako pakiet.
Te problemy zostały zauważone szybko po premierze i obejmowały problemy z jakością, problemy specyficzne dla Switcha, problemy z Rockstar Launcherem, brakujące elementy i wiele więcej.
W naszej recenzji Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition powiedzieliśmy, że ta kolekcja jest „wadliwa, rozczarowująca i zaskakująco lekceważąca trzy klasyczne gry i ich liczne legiony fanów”.
Poniżej możecie zobaczyć pełną listę zmian zawartych w aktualizacji 1.02;
Ogólne – wszystkie platformy
- Naprawiono wiele problemów z lokalizacją
- Naprawiono wiele przypadków braku lub nieprawidłowej kolizji
- Naprawiono wiele wystąpień dziur na mapie
- Naprawiono wiele przypadków nieprawidłowych lub niewłaściwie umieszczonych tekstur
- Naprawiono wiele przypadków przenikania kamery przez obiekty
- Naprawiono wiele przypadków wyświetlania nieprawidłowych napisów
- Naprawiono wiele przypadków wyświetlania nieprawidłowego tekstu pomocy
- Naprawiono wiele wystąpień niewłaściwie umieszczonych obiektów
- Naprawiono wiele przypadków problemów z modelami postaci w przerywnikach filmowych
- Naprawiono wiele przypadków pomijania, opóźniania lub powtarzania linii audio
Grand Theft Auto III – The Definitive Edition
- Naprawiono problemy z nieostrymi cięciami i przejściami kamery podczas przerywników filmowych Grand Theft Aero
- Naprawiono błąd, przez który drzwi sprayu Pay 'N’ były zamknięte, uniemożliwiając graczowi wejście do środka
- Naprawiono błąd powodujący pojawianie się przestojów w grze i rekwizytów w przerywniku filmowym Gone Fishing
- Naprawiono błąd powodujący niepowodzenie misji Złodzieje z komunikatem „Złodziej nie żyje” po odtworzeniu przerywnika filmowego
- Naprawiono problem z niepowodzeniem misji Ostatnie prośby z powodu wypadnięcia Asuki z łodzi
- Naprawiono problem z brakującą trasą GPS podczas prowadzenia Kręconego Boba w taksówce podczas misji Cięcie trawy
- Naprawiono błąd, który powodował, że wskaźnik obrażeń nie wyświetlał się poprawnie w misji Escort Service
- Naprawiono problem z dziurą w mapie, która umożliwiała graczom wczesny dostęp do wyspy Staunton
- Naprawiono usterkę, w wyniku której Claude unosił się w przerywniku filmowym w misji Big 'n’ Veiny
- Naprawiono błąd, w wyniku którego modele postaci nie były animowane podczas przerywnika filmowego w misji Dziewczyny Luigi
- Naprawiono błąd, w wyniku którego modele postaci nie były animowane podczas przerywnika filmowego w misji Daj mi wolność
- Naprawiono błąd, w którym gracz mógł zwiększyć prędkość biegu, szybko zmieniając broń
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas wsiadania do pojazdu po ukończeniu Triad War (Xbox Series X|S, Xbox One)
- Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcie „Pozbywanie się dowodów” nie odblokowywało się po ukończeniu misji Martwy skunks w bagażniku (Xbox Series X|S, Xbox One)
Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli obracać kamery w górę lub w dół podczas jazdy z dużą prędkością
- Naprawiono problem polegający na tym, że światła wozu strażackiego migały niespójnymi kolorami
- Naprawiono problem z wyświetlaniem trasy GPS podczas misji Autocyd
- Naprawiono błąd, przez który drzwi sprayu Pay 'N’ były zamknięte, uniemożliwiając graczowi wejście do środka
- Naprawiono problem z wieloma trasami GPS pojawiającymi się podczas misji Gun Runner i Psycho Killer
- Naprawiono błąd, który powodował, że interfejs wskaźnika trafień nie wyświetlał się poprawnie podczas misji Gun Runner
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie pedów w przerywniku filmowym w misji Pościg
- Naprawiono błąd, w wyniku którego model postaci Tommy’ego Vercettiego wchodził w pozę T podczas przerywnika filmowego Na początku
- Naprawiono problem polegający na tym, że zmiany ustawień językowych nie były zachowywane po ponownym uruchomieniu (Nintendo Switch)
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas przełączania z trybu TV do trybu stołu na ekranie wczytywania
- Naprawiono problem polegający na wyświetlaniu monitu „Błąd: Brak pamięci wideo podczas próby przydzielenia tekstury! Upewnij się, że Twoja karta wideo ma minimalną wymaganą ilość pamięci, spróbuj obniżyć rozdzielczość” pojawia się podczas eksploracji North Point Mall (Xbox Series X|S, Xbox One)
- Naprawiono problem z wyskakiwaniem kamery podczas przerywnika w misji Wszystkie ręce na talii (Xbox Series X|S, Xbox One)
Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
- Naprawiono problem z efektami wizualnymi deszczu
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera obracała się szybko po ukończeniu lub niepowodzeniu Blood Bowl
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe ustawienie kamery po powrocie do rozgrywki po znalezieniu Sweeta w misji „Ponowne łączenie rodzin”
- Naprawiono błąd, przez który most w hrabstwie Flint był niewidoczny
- Naprawiono błąd, w którym gracze mogli wyposażyć się w broń podczas pływania, co może powodować problemy z przenikaniem broni przez ciało postaci
- Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie nieprawidłowego tekstu pomocy podczas pływania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na początku Szkoły rowerowej „Skacz i zatrzymaj się” pojawiał się ekran wyników
- Naprawiono problem z szarymi przechodniami pojawiającymi się w okolicach Willowfield i Playa del Seville
- Naprawiono problem polegający na tym, że pieszy wyglądał częściowo przezroczyście w przerywniku filmowym Sprawiedliwy interes
- Naprawiono problem z niepoprawnym wyświetlaniem tekstu prawnego
- Naprawiono problem polegający na tym, że kontrolki Enforcera nie migały
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracze nie mogli zabić Paula i Maccera przed uruchomieniem przerywnika filmowego w misji Don Pejotl
- Naprawiono błąd, który powodował, że przerywnik filmowy w środkowej części misji zaczynał, a następnie stawał się czarny, po czym rozpoczynał się ponownie podczas misji Sayonara Salvatore
- Naprawiono błąd, który powodował, że gra uruchamiała się ponownie od początku po wybraniu opcji ponownej próby od ostatniego punktu kontrolnego w misji High Stakes, Low Rider
- Naprawiono problem z niezwyciężonym wrogiem podczas misji Los Desperados
- Naprawiono problem z nieprawidłowym odwróconym sterowaniem podczas pływania pod wodą podczas włączania lub wyłączania
- Naprawiono problem z czułością celowania w wyzwaniu Pistol Ammu-Nation;
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp był blokowany z powodu przedwczesnego zabicia Sweeta podczas misji Zielona szabla
- Naprawiono błąd, w wyniku którego tekst pomocy nie znikał, co w efekcie blokowało pokazywanie wzrostu mięśni na dowolnej siłowni
- Naprawiono problem z nieprawidłowym wyświetlaniem czasu podczas zbierania pierścieni podczas wyzwań BMX lub NRG-500
- Naprawiono problem z wypaczeniem kamery podczas przerywnika filmowego Na początku
- Naprawiono błąd, przez który niektóre modele postaci nie były animowane podczas niektórych przerywników filmowych
- Naprawiono problem z utykaniem gracza za licznikiem Cluckin’ Bell (Xbox Series X|S, Xbox One)
- Naprawiono błąd, który powodował, że policjanci unosili się w powietrzu, zanim odrodzi się samochód policyjny podczas przerywnika filmowego „Ponowne zjednoczenie rodzin” (Xbox Series X|S, Xbox One)
- Naprawiono problem z celnością broni pieszej (Xbox Series X|S, Xbox One)
Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić możliwą historię? Wyślij e-mail na adres newsstips@ign.com.
Adam Bankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze @AdamKurs i dalej Skurcz.
Source : https://www.ign.com/articles/grand-theft-auto-the-trilogy-the-definitive-edition-gets-its-first-major-update