Dziś zajmujemy się długo oczekiwanym tematem Grand Theft Auto 6, który w dalszym ciągu budzi emocje pomimo kilku przeszkód napotkanych podczas tworzenia. Zwiastun prezentacyjny, zaprezentowany w grudniu ubiegłego roku, w dalszym ciągu gromadzi wyświetleń, osiągając ostatnio liczbę 200 milionów.
Niezmienna popularność dzięki Grand Theft Auto Online
Grand Theft Auto pozostaje obowiązkowym i popularnym tytułem, w dużej mierze dzięki sukcesowi Grand Theft Auto Online. Ten tryb wieloosobowy pojawił się wraz z Grand Theft Auto 5 w 2013 roku i pozostaje popularny dzięki narzędziu do tworzenia zawartości, a także trybom napadów dodanym przez Rockstar na przestrzeni lat. Dodatkowo gracze przenieśli się do Twitcha, aby transmitować sesje odgrywania ról ze swoimi niestandardowymi postaciami, co czyni ten tryb online jedną z najpopularniejszych kategorii w tej usłudze strumieniowego przesyłania gier wideo.
Czekam na kolejny zwiastun
Na chwilę obecną nie podano żadnej informacji o dacie premiery kolejnego zwiastuna. Najbardziej prawdopodobny scenariusz jest taki, że stanie się to pod koniec roku, aby ludzie zapadli w pamięć o kolejnym wydaniu, podczas gdy zespoły Rockstar będą nadal pracować nad sfinalizowaniem gry. W międzyczasie firma będzie mogła udostępnić wykonane zrzuty ekranu w czasie rzeczywistym z gry, w taki sam sposób, jak miało to miejsce w przypadku Red Dead Redemption 2. To mogłoby pozwolić nam poczekać do premiery kolejnego zwiastuna.
Wpływ na branżę gier wideo
Zwiastun premierowy Grand Theft Auto 6, który osiągnął kamień milowy w liczbie wyświetleń w serwisie YouTube, to dobra wiadomość dla branży gier, ponieważ pokłada w tej grze duże nadzieje, że ożywi innych twórców i wydawców – fala podnosi wszystkie łodzie.
Źródło: www.bing.com