Rockstar Games i jego spółka macierzysta, Take-Two Interactive, przewidują niezwykle dochodowy rok fiskalny 2025 z dobrymi wynikami finansowymi. Ta zapowiedź rodzi wiele pytań dotyczących potencjalnej premiery GTA 6. Rzeczywiście, Take-Two ma nadzieję wygenerować ponad 8 miliardów dolarów przychodu netto w roku podatkowym 2025, co stanowi imponujący wzrost o ponad 2,5 miliarda dolarów w stosunku do prognoz na bieżący rok. Podczas gdy analitycy spekulują, że Grand Theft Auto 6 będzie głównym motorem tego wzrostu przychodów, należy zauważyć, że Take-Two planuje również wydać 52 nowe gry do końca roku podatkowego 2026.
Nadchodzi faza wzrostu
„Jesteśmy przekonani, że w 2025 roku wejdziemy w kolejną fazę wzrostu, ponieważ planujemy dostarczyć kilka przełomowych gier, które wyznaczą nowe standardy jakości i sukcesu. Jesteśmy pewni, że osiągniemy ponad 8 miliardów USD przychodów netto i ponad 1 miliard USD skorygowanych, nieograniczonych przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej. Oczekujemy utrzymania tego tempa poprzez dalszy wzrost wydajności operacyjnej w 2026 roku” – powiedział Strauss Zelnick, dyrektor generalny Take-Two Interactive.
Okres znaczących zmian
W swoim najnowszym raporcie finansowym Take-Two Interactive po raz kolejny potwierdza, że rok fiskalny 2025 będzie kluczowym momentem dla firmy. To poważna zmiana, która wyznaczy nową erę dla Take-Two Interactive. „Jesteśmy przekonani o naszej strategicznej pozycji w zakresie znaczących zmian w roku podatkowym 2025, który naszym zdaniem obejmie nowe rekordowe poziomy wydajności operacyjnej. Chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym akcjonariuszom za ich nieustające wsparcie i czekamy na ten ekscytujący nowy rozdział” – powiedział Strauss Zelnick w raporcie o zyskach za pierwszy kwartał 2024 r.
Chociaż Rockstar Games nie zapowiedziało jeszcze oficjalnie Grand Theft Auto 6, firma potwierdziła, że pracuje nad grą po katastrofalnych przeciekach z września 2022 roku. Możliwe więc, że GTA 6 będzie katalizatorem oczekiwanego przez Take- Two Interactive na rok fiskalny 2025, ale ważne jest również, aby wziąć pod uwagę wiele innych gier planowanych przez firmę.
Źródło: www.bing.com