Fanowski remaster GTA San Andreas na Unreal Engine 5 robi wrażenie na Rockstar

Sprawdź nieoficjalny remaster Grand Theft Auto San Andreas wykonany na Unreal Engine 5 i pokazujący Rockstar Games, jak to się robi.

Imponujący nieoficjalny remaster

Nieoficjalny remaster, stworzony przy użyciu kilku modów do mapy i niestandardowych samochodów autorstwa Flames per Second, zachowuje oryginalny styl graficzny gry, ulepszając go na kilka sposobów. Choć ten stworzony przez fanów remaster nie jest wizualnie rewolucyjny, całkiem dobrze oddaje ducha oryginalnej wersji, pokazując miłość do gry, której brakuje w oficjalnym remasterze.

Oficjalne remastery Grand Theft Auto San Andreas

Oficjalny remaster Grand Theft Auto San Andreas został dołączony do Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, obok remasterów GTA 3 i GTA Vice City. Choć kolekcja została ulepszona poprzez wprowadzenie pewnych poprawek popremierowych, nadal pozostawia wiele do życzenia, jak zauważył Nathan w swojej recenzji. Miejmy nadzieję, że Rockstar Games po premierze GTA 6 przyjrzy się starszym odsłonom serii, a także nieoficjalnym dziełom, takim jak zmodyfikowana wersja RTX Remix oraz remake’om lub remasterom, które naprawdę zasługują na uwagę.

Grand Theft Auto: Trylogia – Edycja Ostateczna

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition skupia kilka przełomowych gier, które nadal oferują część nostalgicznej rozrywki, ale niewiele zrobiono, aby zabłysły w 2021 roku. Ostatecznie słaba poprawa wizualna, niestabilna wydajność i brak znaczących aktualizacje lub dodatkowa zawartość mogą sprawić, że będziesz się zastanawiać, dlaczego pierwotnie tak bardzo Ci się podobały. Być może tę kolekcję uda się ulepszyć aktualizacjami od Rockstar (lub modderów), ale na razie jej poziom poszukiwany pozostaje niski.

Udostępnij tę historię w mediach społecznościowych, aby porozmawiać o niej ze znajomymi!

Źródło: wccftech.com