Grand Theft Auto 6: rewolucyjna strategia reklamowa?
Gracze są przekonani, że Grand Theft Auto 6 przełamie zwykły cykl promocyjny Rockstara za sprawą rzekomej strategii reklamowej. Poprzednie tytuły Rockstar, takie jak GTA V i Red Dead Redemption 2, nie spieszyły się z pojawieniem się na półkach sklepowych po ich zapowiedzi, a fani w mediach społecznościowych są pewni, że GTA 6 przełamie ten trend. Zdaniem fanów w tym tygodniu najnowsza edycja najbardziej znanej serii Rockstar odeszła już od typowej ścieżki wydawniczej. Gracze zauważyli różnicę w odstępie pomiędzy rzekomą strategią reklamową GTA 6 a zbliżającą się grudniową premierą zwiastuna. Rzeczy takie jak raporty, plakaty i ogłoszenia na budynkach były głównymi rzeczami, które dawały graczom nadzieję. Odwołali się do przecieków i informacji wewnętrznych dotyczących działań reklamowych prezesa Rockstar Sama Housera. Plotki głosiły, że Houser był w Nowym Jorku, aby omówić z agencjami reklamowymi opcje murali w GTA 6. W połączeniu z grudniową datą premiery zwiastuna skłoniło to fanów do twierdzenia, że okno premiery będzie krótsze. Z powodu tych dwóch czynników gracze wydają się wierzyć, że Rockstar jest „pewny swojego harmonogramu wydań”. Gracze powiedzieli, że nigdy nie widzieli, żeby Rockstar reklamował tytuł tak blisko daty premiery zwiastuna, co dało nadzieję fanom GTA.
Ewentualna premiera przesunięta na rok 2025
Jednak według Rockstar Universe możliwe jest również przesunięcie GTA 6 na rok 2025. Nie zdziwiłoby to wieloletnich fanów Rockstar. Premiera RD2 opóźniła się o ponad rok, a premierę GTA V zaplanowano na rok 2011, a premierę zaplanowano na dwa lata później. Na razie Rockstar trzyma swoje karty blisko piersi. Twórcy Red Dead Redemption ujawnili jedynie niejasne szczegóły dotyczące premiery GTA 6. Na razie mamy jedynie oczekiwany miesięczny okres, w którym być może w końcu zobaczymy pierwszy zwiastun GTA 6. Będziemy więc musieli poczekać, aż Rockstar dać fanom wskazówkę.
Źródło: dotesports.com