Dlaczego Rockstar nie ogłasza GTA 6? – Plotki, przecieki i nowe informacje.

Dlaczego Rockstar nie ogłasza GTA 6?

W połowie drogi do premiery GTA 6, ale Rockstar nie chce mówić o grze. Pomimo gigantycznych przecieków i materiałów filmowych, potwierdzających plotki o koncepcji pary bohaterów „Bonnie i Clyde” i powrocie do Vice City, firma odmawia faktycznego ogłoszenia gry.

Jednak w lutym 2022 Rockstar wydał dziwne oświadczenie, potwierdzając, że pracują nad nowym Grand Theft Auto bez technicznego ogłaszania GTA 6. To było pojedynczy tweet i trzy zdania na blogu, który dotyczył głównie GTA 5.

„Wiemy, że dzięki niespotykanej długowieczności GTA V wielu z was pytało nas o nową odsłonę serii Grand Theft Auto. Naszym celem przy każdym nowym projekcie, który rozpoczynamy, jest zawsze znaczne przekroczenie tego, co osiągnęliśmy wcześniej — i z przyjemnością potwierdzamy, że aktywne prace nad kolejną odsłoną serii Grand Theft Auto są już w toku. Z niecierpliwością czekamy na więcej informacji, gdy tylko będziemy gotowi, więc zaglądajcie do Rockstar Newswire, aby uzyskać oficjalne szczegóły”.

Niestety, to nie jest duże ogłoszenie, które fani oczekiwali.

Dlaczego Rockstar nie ogłasza GTA 6?

Rockstar nie ogłasza GTA 6, ponieważ nie muszą. GTA 6 może spaść jutro bez marketingu i prawdopodobnie ostatecznie stanie się pierwszą lub drugą najlepiej sprzedającą się grą wszechczasów.

W swoim kwartalnym raporcie o zarobkach dali jasno do zrozumienia, że spodziewają się ogromnego wzrostu liczby rezerwacji, aż do do 8 miliardów dolarów, co dosłownie może oznaczać tylko jedną grę, GTA 6, o której mówią, nie mówiąc tego, że zostanie wydana między kwietniem 2024 a marcem 2025.

Jednak prawdopodobnie głównym powodem jest to, że… nie muszą. W rzeczywistości nie ma potrzeby „budowania szumu” dla GTA 6 za pomocą ogłoszenia lub zwiastuna z półtorarocznym wyprzedzeniem, ponieważ jest to tak pewne.

Teaser nawet bez daty, nawet pokazujący scenerię, prawdopodobnie zebrałby 300 milionów wyświetleń i nie jestem pewien, czy dostrzegam wady.

Ale chyba nie zarządzam wielomiliardową marką, więc co ja tam wiem.

Źródło: Forbes.