Dlaczego grafiki GTA The Trilogy Definitive Edition nie można porównać do GTA 5?


Kiedy Rockstar ogłosił zremasterowaną trylogię GTA, wielu fanów, szczególnie tych nowych w serii, spodziewało się, że gry będą miały grafikę podobną do GTA 5. W rezultacie, kiedy zwiastun został wydany, byli całkowicie rozczarowani i zabrali się do mediów społecznościowych, aby dać upust swojej frustracji.

Jednak Rockstar dostarczył dokładnie to, co obiecał, a większość fanów nawet nie spodziewała się tak znaczącej poprawy. Stąd problem pojawił się, gdy niektórzy mieli nierealistyczne oczekiwania wobec gier.

Jak wielu zauważyło, nowa trylogia to remaster, a nie remake.


Dlaczego fani nie powinni porównywać grafiki Definitive Edition z grafiką GTA 5?

Oryginalna trylogia GTA 3D Universe charakteryzowała się kreskówkowym stylem artystycznym z pewnymi aspektami realizmu, ale było to ograniczone przez możliwości silnika RenderWare. Nowa trylogia została stworzona na silniku Unreal i zawiera wszystkie ulepszenia graficzne, które można znaleźć we współczesnych grach.

W rzeczywistości Rockstar celowo zdecydował się zachować oryginalną estetykę. Postacie, otoczenie i wszystkie elementy w grze wydają się być bardziej dopracowanymi wariantami oryginałów, a nie zamiennikami.

W połączeniu z tym twarze postaci są znacznie bardziej kreskówkowe niż w trylogii 3D. To spolaryzowało fanów, a wielu wyrażało niezadowolenie z grafiki.

Jednym z powodów, dla których Rockstar nie zdecydował się na hiperrealizm, może być wyraźna różnica między Wszechświatem 3D a Wszechświatem HD. Co więcej, według doniesień, remastery stworzyło tylko jedno studio, Grove Street Games.

Opracowanie GTA 5 zajęło lata i wymagało współpracy kilku studiów zależnych Rockstar Games.


Weź dwa blokujące mody

Działania Take Two przeciwko społeczności moddingowej są kolejnym źródłem wściekłości wśród fanów. Sytuację pogarszał brak komunikacji Rockstara z bazą graczy.

Wiele modów związanych z trylogią GTA zostało ostatnio zmuszonych do zamknięcia w wyniku Take Two. Wielu stwierdziło, że Rockstar zostanie wybaczony tylko wtedy, gdy nowe gry prześcigną mody pod względem jakości.

Kilka z tych modów było oszałamiających wizualnie, a niektórzy modderzy stworzyli nawet wersje HD postaci z 3D Universe. Nawet jeśli wziąć pod uwagę kreskówkowy styl artystyczny, podobna estetyka graficzna została powielona przez kilka modów we własnych „remasterach”. Gracze uważają, że są one lepsze od nowej trylogii Rockstar.

Cokolwiek gracze sądzą o jakości graficznej remasterów, faktem jest, że nie można ich porównywać do GTA 5. Ta ostatnia gra wymagała znacznie więcej czasu i wysiłku, podczas gdy remastery zostały wykonane w krótkim czasie.


Edytowane przez Sijo Samuel Paul






Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=89207EEAE0FB4F7788BF0CD2B966273B&url=https%3A%2F%2Fwww.sportskeeda.com%2Fgta%2Fwhy-graphics-gta-the-trilogy-definitive-edition-can-t-compared-gta-5&c=13388246733647168210&mkt=fr-fr