W tym filmie szczegółowo przyglądamy się pierwszemu zwiastunowi GTA 6, aby ustalić, czy faktycznie przedstawia on rozgrywkę na PS5, PS5 Pro i Xbox Series X|S. Zaprezentujemy kilka dowodów, w tym błędy graficzne, które dowodzą, że to, co widzieliśmy, pochodzi z silnika graficznego RAGE firmy Rockstar Games. Te anomalie, w tym problemy ze zdalnym ładowaniem tekstur i błędy oświetlenia, potwierdzają autentyczność treści pokazanej w zwiastunie. To oglądanie zapowiada się fascynująco dla wszystkich fanów serii, którzy mają pytania dotyczące jakości graficznej i technicznej długo oczekiwanego kolejnego rozdziału GTA.
https://www.youtube.com/watch?v=bZPFIFGHfRII
Pierwszy zwiastun GTA6 wywołało wiele pytań, głównie dotyczących tego, czy rzeczywiście reprezentuje rozgrywka pobrane z silnika graficznego Gwiazda rockaznany jako WŚCIEKŁOŚĆ. W tym artykule omówiono różne obserwacje i dowody graficzne potwierdzające tę hipotezę.
Gra czy CGI?
Jednym z najbardziej niezwykłych punktów zwiastuna jest obecność błędy graficzne. Błędy te mogą wskazywać, że film wykorzystuje silnik graficzny czasu rzeczywistego, a nie wstępnie obliczony render lub przerywnik filmowy. Na przykład w scenie przedstawiającej samolot na dnie morskim na drodze pojawia się błąd podobny do tych, które możemy zobaczyć w innych grach wideo, gdy występują problemy z ładowaniem tekstur.
Obserwacja błędów graficznych
Kolejnym aspektem, który rzuca się w oczy, jest kreacja bohaterów. Model Łucjajeden z bohaterów, ma wady modelarskie, takie jak niewygładzone kąty, co również wskazywałoby na użycie silnika graficznego. Te niedoskonałości, które często napotykamy na etapach tworzenia gry, utwierdzają w przekonaniu, że zwiastun pokazuje, że gra jest wciąż optymalizowana.
Bezpłatne szczegółowe sprawdzenie
Dodatkowo analiza tekstur i oświetlenia wykazuje ciekawą dynamikę. Na przykład niektóre lampki w grze wydają się świecić nawet wtedy, gdy powinny być wyłączone, co sugeruje optymalizację zasobów graficznych. Tego rodzaju problem jest powszechny w wersjach beta gier, co może na to wskazywać GTA6 jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju.
Powtarzanie i nakładanie obiektów
Zwiastun zawiera także elementy, które wydają się być powielone – jest to technika często stosowana w celu zmniejszenia obciążenia graficznego, która jednak może maskować rzeczywiste renderowanie rozgrywki. Chociaż elementy takie jak okna lub obiekty wyglądają sztucznie, są typowe dla ograniczeń dynamicznego środowiska graficznego.
Wnioski dotyczące rozgrywki
Łącząc wszystkie te obserwacje, coraz bardziej prawdopodobne wydaje się, że pierwszy zwiastun GTA6 dobrze pokazuje rozgrywka a nie tylko wstępnie renderowane elementy. Błędy graficzne, szczegóły modelowania, a także realistyczne zachowania tekstur i oświetlenia potwierdzają, że zwiastun ten pochodzi z prawdziwego środowiska deweloperskiego, z pewnością opartego na silniku WŚCIEKŁOŚĆ od Rockstara. Elementy te sugerują imponujący potencjał graficzny jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów dekady.
Odczyty: 0