Niektóre aspekty GTA 3 nie postarzały się dobrze, ale nowa trylogia GTA powinna to naprawić.
Wszystko na tej liście będzie drobnymi funkcjami, które nie stanowią problemu w późniejszych grach GTA. Na przykład GTA 3 jest wyjątkowe pod wieloma względami, w tym niektóre z jego wad. Idealnie, trylogia GTA powinna złagodzić te problemy i wzmocnić mocne strony GTA 3, aby stało się legendarnym doświadczeniem dla całej nowej generacji.
Rockstar Games twierdzi, że nowa trylogia GTA będzie miała lepszą grafikę i nowoczesne ulepszenia rozgrywki. Chociaż nie jest sprecyzowane, jakie mogą być te funkcje, można spekulować, że naprawią niektóre wady GTA 3.
Pięć aspektów GTA 3, które nowa Trylogia powinna naprawić
5) Grafika i oświetlenie
Rockstar Games obiecuje lepszą grafikę dla trzech gier z trylogii GTA. Dlatego nie ma gwarancji, że ten aspekt zostanie w jakiś sposób poprawiony. Niestety, Rockstar Games nie pokazało jeszcze żadnego materiału do trylogii GTA.
To będzie ekscytujące zobaczyć, co odkryje Rockstar Games. Z każdej głównej gry 3D GTA, GTA 3 jest bezsprzecznie najsłabszym w dziale graficznym. Naprawienie tej usterki pomogłoby złagodzić jedną z największych słabości gry.
4) Przyczajony
GTA 3 jest bardzo sztywny w porównaniu z nowoczesnymi tytułami GTA. Jedną z godnych uwagi cech, której brakuje, jest możliwość kucania. W ten sposób Claude jest zmuszony strzelać, biegnąc lub stojąc niezręcznie; w GTA 3 nie ma zbyt wiele gry defensywnej.
Nowa Trylogia GTA mogłaby z łatwością wprowadzić podstawową funkcję kucania, podobną do tej, jaką ma GTA San Andreas. Alternatywnie mogą pójść o krok dalej i zawierać nowoczesny system osłon, aby znacznie poprawić strzelanie w GTA 3.
3) Misje, których nie można przegapić
Misje, które można przegapić, to rzadkość w serii GTA. Nie ma to znaczenia dla każdego gracza, ale ci, którzy chcą grać w 100% (lub wykonywać wszystkie misje fabularne dla zabawy), uznają ten aspekt za irytujący.
Na przykład Luigi i Joey mają misje, które można przegapić, jeśli gracz wykonuje misje Ostatnie prośby Salvatore. Gdy gracz przegapi te misje, nigdy nie może ich spróbować.
2) Mapa w grze
Jednym z najbardziej rażących problemów w GTA 3 był brak mapy w grze. Zmusiło to graczy do polegania na radarze minimapy. Niestety, Liberty City ma nieco skomplikowany układ, który nie ułatwia nawigacji początkującemu graczowi.
Niektóre misje (takie jak Espresso-2-Go!) są niepotrzebnie skomplikowane, ponieważ nie ma funkcjonalnej mapy w grze. Dla niektórych graczy konieczność korzystania z mapy drukowanej lub mapy online jest zbyt niewygodna.
Jeśli istnieją mody, aby zaimplementować mapę w grze, trylogia GTA również powinna ją łatwo uwzględnić.
1) Wycofanie się
Dziwnie jest myśleć o grze 3D GTA, w której gracz jest zmuszony zatrzymać swój pojazd, aby go opuścić. Wyskakiwanie z jadącego samochodu nie istniało w GTA 3, ponieważ funkcja została wprowadzona w sequelu (GTA Vice City).
Włączenie tej cechy do części GTA 3 nowej trylogii GTA zdziałałoby cuda jako funkcja poprawiająca jakość życia. To podstawa w serii, więc nie posiadanie jej byłoby ogromnym błędem.
Ponadto pomogłoby to zapobiec frustrującym zgonom.
Uwaga: ten artykuł odzwierciedla osobiste poglądy autora.
Przeczytaj także
Jakie zmiany chcielibyście zobaczyć w trylogii GTA? Daj nam znać w komentarzach poniżej!
P. Czy wiążecie wielkie nadzieje z trylogią GTA?
1 głos do tej pory
Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2A493B8306134CC49C31AB5E60EFEF78&url=https%3A%2F%2Fwww.sportskeeda.com%2Fgta%2F5-things-fixed-gta-3-portion-trilogy&c=619489948335212482&mkt=fr-fr