5 najlepszych modów do GTA San Andreas do wypróbowania przed wydaniem Definitive Edition


Ujawniono GTA: The Trilogy – Definitive Edition, która zostanie wydana za kilka tygodni, 11 listopada. Remastery wydają się znacznie lepsze od oryginałów, a fani GTA nie mogą się doczekać.

GTA San Andreas przez wielu uważane jest za najlepsze w trylogii. Zanim pojawi się zremasterowana wersja, gracze mogą wypróbować kilka modów do oryginalnej wersji, które poprawią wrażenia z rozgrywki. Kilka z tych modów jest wymienionych poniżej w tym artykule.


GTA San Andreas: 5 najlepszych modów do zainstalowania w oryginalnej grze przed wydaniem Definitive Edition

5) GTA V Hud – skórka wizualna SA (atmosfera lat 90.)

Zrzut ekranu „następnej generacji”  wersja zmodyfikowanego HUDa (Obraz za pośrednictwem MixMods)
Zrzut ekranu wersji „następnej generacji” zmodyfikowanego HUDa (Obraz za pośrednictwem MixMods)

HUD obecny we Wszechświecie 3D mógł być całkiem przydatny w momencie premiery, ale postępy w projektowaniu gier wideo sprawiły, że stał się przestarzały. Wszechświat HD prezentuje znacznie bardziej dopracowany system HUD, który prezentuje bardziej przyjazny dla gracza interfejs. Dzięki temu modowi gracze mogą teraz cieszyć się tym samym schematem sterowania, co w wersji Definitive Edition.

4) FPS mod v3.0

Kamera pierwszoosobowa była kolejnym innowacyjnym elementem zaimplementowanym w uniwersum HD. Opcja przełączania kamery (w celu przełączania między FPS i TPS) została zawarta w GTA 5 Enhanced Edition, która została wydana wyłącznie na komputery PC i konsole obecnej generacji.

Gracze w GTA San Andreas mogą cieszyć się tym samym doświadczeniem dzięki temu modowi. Mogą również ręcznie zmieniać kąty kamery.

3) SA_DirectX 2.0

Nadchodząca edycja Definitive Edition zawiera znacznie ulepszoną grafikę, która do działania będzie wymagała dość wydajnego komputera. Gracze, którzy uruchamiają oryginalną grę na takim komputerze, mogą skorzystać z modyfikacji, aby poprawić jej oprawę wizualną. Mod SA_DirectX 2.0 jest niezbędny dla tych, którzy mają wysokiej klasy sprzęt do gier.

Ulepsza grafikę oryginalnej gry, aby była porównywalna z edycją Definitive Edition. W rzeczywistości niektórzy fani twierdzą, że wygląda znacznie lepiej niż remastery.

2) Przeróbka ręcznego Driveby

W trylogii 3D Universe gracze mogli strzelać tylko z boku z pojazdów. Chociaż motocykle umożliwiały graczom strzelanie do przodu, żaden pojazd nie pozwalał im na ręczne celowanie.

Dzięki temu modowi możliwość swobodnego celowania z wnętrza pojazdów, tak jak w HD Universe, można odtworzyć w GTA San Andreas.

1) Fizyka pocisku Ragdoll

Fizyka Ragdoll była przełomowym nowym elementem w GTA 4. Prawie każdy współczesny tytuł AAA, zwłaszcza gry z otwartym światem, ma tę funkcję, a Rockstar Games zachowało ją również w swoich ostatnich grach.

Jednak ta funkcjonalność była nieobecna w większości gier wydanych na początku 2000 roku. Dzięki temu modowi gracze mogą cieszyć się fizyką ragdoll w GTA San Andreas.

Uwaga: ten artykuł odzwierciedla poglądy autora.

Edytowane przez Sandeep Banerjee






Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C00B0623DB7E45A7BD65EC4BC3676DD2&url=https%3A%2F%2Fwww.sportskeeda.com%2Fgta%2F5-best-gta-san-andreas-mods-try-definitive-edition-releases&c=8274576056664821030&mkt=fr-fr