5 najlepszych elementów rozgrywki z innych gier, które powinno zawierać GTA 6


Seria GTA jest dość innowacyjna w grach w otwartym świecie. Wprowadził wiele mechanizmów rozgrywki i funkcji, które od tego czasu stały się powszechne w tym gatunku.

Istnieje jednak kilka innych gier, które w znacznym stopniu przyczyniły się do rozwoju gatunku z otwartym światem. Dlatego sensowne jest, aby GTA 6 wybrało najlepsze funkcje rozgrywki wprowadzone w tym gatunku.

Gra nie została jeszcze zadeklarowana przez Rockstar Games. Ale fani już mają nadzieję, że zobaczą w nim nowe elementy, gdy się pojawi. Ten artykuł przedstawia kilka takich funkcji obecnych w innych grach, z których może korzystać GTA 6.


GTA 6: 5 elementów rozgrywki, które należy uwzględnić w innych grach

Chociaż nie było oficjalnego słowa o wydaniu GTA 6, fani oczekują, że będzie to najlepsza gra z otwartym światem z bijącymi rekordy funkcjami. Aby tak się stało, Rockstar Games musi rozejrzeć się i uwzględnić najlepsze elementy, które sprawiły, że gry z otwartym światem stały się tak ukochanym gatunkiem.

W tym artykule przyjrzymy się 5 najlepszym takim funkcjom, które fani chcieliby zobaczyć w GTA 6.

1) Rozgałęzione ścieżki/nieliniowa fabuła

Wiele współczesnych gier RPG kładzie nacisk na nieliniowe fabuły, w których gracze wybierają wyniki i kierują fabułą w określonym kierunku. Ponieważ seria GTA tradycyjnie zawiera gry oparte na narracji w otwartym świecie, następna gra może zamiast tego zawierać taką funkcję.

Byłaby to mile widziana zmiana dla wielu fanów, którzy uważają, że misjom fabularnym brakuje różnorodności. Najnowsze tytuły GTA mogą czasami być nieco powtarzalne. Oznacza to, że gracze mogą przewidzieć, co mają zrobić dalej.


2) Wiele opcji dialogowych

Gdyby do serii GTA wprowadzono kiedykolwiek opcje dialogowe, byłby to fascynujący dodatek. Umożliwiłoby to wiele podejść do tych samych misji i bardzo wiązałoby się z poprzednim punktem. Świetnym tego przykładem są gry Fallout.

Oparta na wyborach narracja w połączeniu z różnorodnymi opcjami dialogowymi zapewni niezwykle wciągające wrażenia. To sprawiłoby, że GTA 6 byłoby bardziej zbliżone do gier RPG z otwartym światem.


3) Niestandardowa postać stworzona przez gracza

Jeśli w następnej grze zostaną wprowadzone wybory oparte na graczach i system dialogów, równie dobrze może pozwolić na stworzenie niestandardowego protagonisty. Byłaby to znacząca zmiana, ponieważ gry GTA zawsze opierały się na solidnym bohaterze. Jednak niektórzy fani uważają, że lepiej jest mieć jednego bohatera stworzonego przez jednego gracza niż wielu.


4) Do wszystkich budynków można wejść i można je zniszczyć

Fajną funkcją, którą można znaleźć w grach z otwartym światem, takich jak Mercenaries i Just Cause, jest możliwość niszczenia struktur stworzonych przez człowieka. Może to być jednak trudne zadanie do zaimplementowania w grze GTA. W związku z tym następna gra może przynajmniej sprawić, że niektóre struktury będą zniszczalne.

Możliwość wejścia do większości budynków jest również bardzo potrzebną funkcją. W GTA 5 należało to zrobić za pomocą modów, ponieważ waniliowa gra nie miała wielu wnętrz.


5) Klęski żywiołowe, które dotykają świat

Katastrofy naturalne (a także spowodowane przez człowieka) były częścią gier GTA z ery 3D. GTA 3 zaczyna się od eksplozji, która wysadza most Callahan. GTA Vice City zaczyna się huraganem, który zmusza graczy do trzymania się pierwszej wyspy. San Fierro w GTA San Andreas wykazuje oznaki znacznych zniszczeń w wyniku trzęsienia ziemi.

Najwyraźniej GTA 5 miało mieć burze piaskowe w pustynnych regionach mapy. Chociaż zostało to usunięte z ostatecznej gry, gracze mogą spodziewać się klęsk żywiołowych w następnej.


Uwaga: ta lista jest subiektywna i odzwierciedla poglądy autora.






Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE6CF539FF3642EEBED7725901C028B7&url=https%3A%2F%2Fwww.sportskeeda.com%2Fgta%2Ftop-5-gameplay-elements-games-gta-6-include&c=5689796336427448925&mkt=fr-fr