5 misji GTA San Andreas, które należy utrudnić w zremasterowanej wersji Definitive Edition


Oryginalna trylogia GTA jest znana ze wzrostu trudności w grach. W jednej chwili misje wydawały się absurdalnie łatwe, a w następnej stały się prawie niemożliwe do ukończenia.

Tak też jest w przypadku GTA San Andreas, które często uważane jest za najtrudniejszą grę z serii. Jednak teraz, gdy powraca Edycja Ostateczna gry z zaawansowanymi kontrolkami podobnymi do GTA 5, gracze mają nadzieję, że misje będą nieco łatwiejsze.

Mając to na uwadze, wybraliśmy kilka misji z GTA Sandreas, które powinny być nieco trudniejsze, aby było przyjemniejsze.


GTA San Andreas Remastered: 5 misji z oryginalnej gry, których poziom trudności powinien zostać zwiększony, aby zrównoważyć rozgrywkę

5) Bistro św. Marka

Bistro Świętego Marka to dość łatwa do ukończenia misja w GTA San Andreas. Bohater gry Carl Johnson bierze udział w strzelaninie w Liberty City. Większość graczy zgodziła się, że była to dość przewiewna misja, więc nieco większe wyzwanie ze względu na wyższy poziom trudności sprawi, że będzie bardziej niezapomniana.

4) Nowa armia modeli

W oryginalnej grze tę misję można było dość łatwo wykorzystać. Jeśli gracze odmówią odblokowania ścieżki RC Zero przed zniszczeniem wrogich pojazdów, można to zrobić w kilka sekund.

Gdyby ten exploit został w jakiś sposób załatany w Definitive Edition, misja byłaby znacznie trudniejsza.

3) Po prostu biznes

Sprawiedliwy biznes był ekscytującą misją, zbudowaną prawie jak film akcji. Sekwencja strzelanin na początku zapewniła kilka trudnych momentów, nie ze względu na projektowanie poziomów lub inteligentną sztuczną inteligencję, ale ze względu na niezgrabne sterowanie oryginalnego GTA San Andreas.

Ta misja byłaby znacznie łatwiejsza dzięki nowemu systemowi sterowania w zremasterowanej wersji. Na przykład sekwencja strzelania do motocykla byłaby zbyt łatwa. W związku z tym Definitive Edition powinna nieco utrudnić tę misję.

2) Rozbicie banku u Kaliguli

Walka to miejsce, w którym gry HD Universe są uważane za lepsze od gier 3D Universe. To jedna z najzabawniejszych misji w GTA San Andreas, a nowe sterowanie byłoby jeszcze bardziej zabawne.

W szczególności segmenty stealth mogą być lepiej doświadczane dzięki schematowi sterowania HD Universe. Jeśli gra zawiera również system osłon, taka misja zdecydowanie powinna być trudniejsza.

1) Zła strona torów

Chociaż może się to wydawać kontrowersyjnym wyborem do umieszczenia na tej liście, jest za tym kilka dobrych powodów. Pierwotna misja była trudna, ponieważ gracze musieli polegać na straszliwej celności Big Smoke.

Dodatkowo gracze musieli pozostawać w określonej pozycji wzdłuż torów kolejowych. Niezastosowanie się do tego oznaczało, że Smoke przegapi swoje strzały. Teraz, jeśli zremasterowana gra otrzyma sterowanie w stylu GTA 5, gracze będą mogli strzelać do celów podczas jazdy, co czyni to absurdalnie prostym.

Jednak nie ma obecnie możliwości sprawdzenia, czy ta funkcja zostanie uwzględniona. Zgodnie z opisem Rockstara, wersja Definitive Edition San Andreas będzie miała ulepszone sterowanie drive-by. Stąd nie ma pewności, czy gra otrzyma również możliwość swobodnego celowania z pojazdów.

Uwaga: ten artykuł odzwierciedla opinie autora


Edytowane przez Sandeep Banerjee






Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=97F704838C3E4F119DF94FE22AC6DA19&url=https%3A%2F%2Fwww.sportskeeda.com%2Fgta%2F5-gta-san-andreas-missions-made-harder-remastered-definitive-edition&c=7014730531677036756&mkt=fr-fr