5 funkcji z oryginalnych gier GTA, które gracze mogą wypróbować w GTA The Trilogy Definitive Edition


Fani GTA, którzy doświadczyli trylogii 3D Universe, chętnie wypróbują jej zremasterowaną edycję. Nowa trylogia Definitive Edition zostanie wydana 11 listopada na wszystkich platformach obecnej i ostatniej generacji. Oczekuje się, że pod względem rozgrywki będzie taka sama jak oryginalna trylogia.

Jednak cieszenie się cechami oryginalnej trylogii w wyższej jakości grafice i z nowocześniejszymi mechanizmami sterowania z pewnością będzie zupełnie wyjątkowym doświadczeniem. W tym artykule wymieniono pięć takich funkcji z oryginalnych gier, na które gracze z niecierpliwością czekają w trylogii Definitive Edition.


5 funkcji z oryginalnej trylogii GTA, które gracze chętnie wypróbowują w grach z edycji Definitive Edition

5) Przymierzanie odzieży

GTA San Andreas było pierwszą grą z serii, która pozwalała graczom dostosowywać bohatera za pomocą poszczególnych elementów garderoby. Z drugiej strony Vice City miało wiele strojów, które można było odblokować w trakcie gry.

Ubieranie Tommy’ego i CJ w różne stroje było zabawnym sposobem na zabicie czasu w tych grach. Dlatego dzięki wyższej rozdzielczości (choć kreskówkowej) grafice zremasterowanej trylogii GTA gracze chętnie przymierzają wszystkie bardziej szczegółowe ubrania.


4) Dostosowanie pojazdu

Personalizacja pojazdów to funkcja, która pojawiła się w serii tylko dwa razy, a w trylogii była dostępna wyłącznie w GTA San Andreas. Gracze mogli modyfikować swoje samochody za pomocą wielu części karoserii, kolorów i malowań.

Podobnie jak poprzednia funkcja na tej liście, byłoby całkiem interesujące zobaczyć, jak wyglądają wszystkie malowania z przeskalowanymi teksturami HD i zaawansowanymi odbiciami.


3) Budowanie mięśni/przybieranie tłuszczu

To kolejna funkcja dostępna wyłącznie w GTA San Andreas. Gracze mogli trafić na siłownię w grze i zmienić CJ w muskularnego przystojniaka lub zjeść zbyt dużo niezdrowego jedzenia i stać się otyłym.

Kilku graczy wyraziło niezadowolenie z nowych modeli postaci, twierdząc, że są zbyt uproszczone. W związku z tym są podekscytowani, widząc, jak CJ będzie wyglądał w grze Definitive Edition, gdy zmieni się jego budowa ciała.


2) Pływanie

Przed San Andreas seria GTA nie obejmowała umiejętności pływania. Często zabawne jest myślenie, że Claude i Tommy potrafią prawie wszystko oprócz pływania. Większość graczy przewiduje, że Rockstar będzie zawierał możliwość pływania w zremasterowanych wersjach GTA 3 i Vice City.

Wydaje się, że jest to bardzo prawdopodobny scenariusz, biorąc pod uwagę, że gry otrzymują już schemat sterowania HD Universe. Poza tym eksploracja podwodnego środowiska San Andreas będzie znacznie bardziej spektakularna w edycji Definitive Edition.


1) Oszustwa

Seria GTA byłaby niekompletna bez kodów do gry. Nie chodzi o to, że gry są niemożliwe do ukończenia bez ich użycia. Jednak używanie kodów w tych grach poprawia rozgrywkę, zwiększając grywalność i czyniąc ją bardziej zabawną.

Gracze mają nadzieję, że większość kodów z oryginalnej trylogii trafi również do nowych gier.

Uwaga: ten artykuł odzwierciedla poglądy autora.


Edytowane przez Sandeep Banerjee

P. Czy chcesz zobaczyć kody z oryginalnej trylogii w remasterach Definitive Edition?

6 głosów do tej pory






Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=441018CEB5164D419923FEE3685B60A0&url=https%3A%2F%2Fwww.sportskeeda.com%2Fgta%2F5-features-original-gta-games-players-excited-try-gta-the-trilogy-definitive-edition&c=15492098227997379355&mkt=fr-fr