5 funkcji z klonów GTA, które Rockstar powinien zaimplementować w GTA 6


Chociaż GTA 6 jest dalekie od wydania w tej chwili, fani byli zajęci spekulacjami na jego temat. Niektórzy nawet wymyślają sugestie, w jaki sposób Rockstar może ulepszyć swoją popularną serię gier.

Formuła rozgrywki w GTA jest tak zabawna, że ​​wiele gier próbowało czegoś podobnego. Niektóre z nich nie odniosły sukcesu, podczas gdy inne wprowadziły ciekawe nowe funkcje. W tym artykule przyjrzymy się kilku takim elementom, które GTA 6 powinno zawierać.

Uwaga: ten artykuł odzwierciedla poglądy autora.


Funkcje GTA 6: 5, które kolejna gra powinna dodać z klonów GTA

5) Grając jako policjant

Seria True Crime była jedną z pierwszych gier, które nazwano klonami GTA. Podstawowa rozgrywka była podobna, ale istniała zasadnicza różnica. W tych grach gracze otrzymali rolę policjantów zamiast przestępców.

Sleeping Dogs, duchowy następca oryginalnej serii, zaprezentował tę cechę w wyjątkowy sposób. Zamiast rozwiązywać przestępstwa jako zwykły policjant, gracze udawali członka Triady jako tajny gliniarz.

4) Zniszczalne środowisko

Chociaż nie ma „prawdziwego” klona GTA, który zaimplementował tę funkcję, istnieje kilka gier z otwartym światem ze środowiskami podobnymi do GTA. Serie gier Mercenaries i Just Cause to najlepsze przykłady w tej kategorii.

Te gry zawierają struktury, które można zniszczyć, takie jak budynki lub raty wojskowe. Gracze mogą systematycznie sabotować i niszczyć struktury rządowe w grach Just Cause. Seria Mercenaries podnosi stawkę, umożliwiając graczom zniszczenie dowolnego budynku w zasięgu wzroku.

3) Konfigurowalny bohater

Niestandardowa postać gracza jest niemal gwarantowaną cechą większości gier RPG. Jeśli chodzi o klony GTA, seria Saints Row znana jest z tego, że zawiera tę funkcję.

Jednak w grze liniowej ograniczyłoby to również opcje do postaci o ustalonej osobowości lub niemego protagonisty.

2) System rozdziałów z dynamiczną mapą

To jest coś, co pojawiło się w serii Mafia, aby wspierać jej filmową narrację. Red Dead Redemption 2 firmy Rockstar podążyło za tą strukturą, więc GTA 6 miałoby sens.

Fabuła gier Mafia, a także RDR2 jest rozgrywana w rozdziałach. Mapa również ewoluuje wraz z fabułą, chociaż stopień zmian może nie zawsze być drastyczny.

1) Większy nacisk na walkę w zwarciu

Sleeping Dogs zaprezentowało niezwykle intuicyjny system walki wręcz, wzorowany na tym z serii Batman Arkham. GTA 5 ma jednak nieco rozczarowującą mechanikę walki w zwarciu.

Chociaż walka w uniwersum HD jest o wiele bardziej wyrafinowana niż w poprzednich grach, nie jest tak intuicyjna, jak w przypadku Sleeping Dogs.






Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C65319DEC9AA4EC286A7A6BA7342E956&url=https%3A%2F%2Fwww.sportskeeda.com%2Fgta%2F5-features-gta-clones-rockstar-implement-gta-6&c=17180941927393756864&mkt=fr-fr