Niektóre niedawne przecieki GTA Trilogy twierdzą, że gra będzie korzystać z funkcji w stylu GTA 5.
Te przecieki nie zawierają zbyt wielu szczegółów, więc fani mogą tylko spekulować, co reprezentują te „funkcje w stylu GTA 5”. Mimo to jest prawdopodobne, że Trylogia GTA: The Definitive Edition będzie się pod pewnymi względami różnić od swoich oryginalnych wcieleń.
W tym sensie powinny istnieć pewne funkcje, które mogą unowocześnić gry dla nowej generacji graczy. GTA 5 to najlepiej sprzedająca się gra GTA wszech czasów. Ergo, jest kilka elementów z tej gry, które Trylogia GTA mogłaby pożyczyć.
Ostatecznie te nowe funkcje powinny być wygodne.
Trylogia GTA: Pięć funkcji w stylu GTA 5, które należy wdrożyć, aby zapewnić płynniejszą rozgrywkę
5) Automatyczna regeneracja
Jeśli trylogia GTA: The Definitive Edition ma ulepszyć i odnowić trzy gry dla współczesnych odbiorców, to automatyczna regeneracja jest dobrą funkcją. Większość współczesnych strzelanek ma to do pewnego stopnia. Oryginalna Trylogia GTA nie miała tej funkcji.
Jest to wygodne, ponieważ pozwala graczom trochę się wyleczyć, gdy ich zdrowie jest bliskie zeru. Niektóre mody zaimplementowały coś podobnego w GTA San Andreas; dlatego pasuje do nowej trylogii GTA.
4) Większa swoboda podczas fotografowania w pojeździe
Z wyjątkiem kilku misji, klasyczna Trylogia GTA zmusza gracza do strzelania tylko w kilku kierunkach. Gracze na motocyklu mogą strzelać w trzech kierunkach, podczas gdy ci w innych pojazdach mogą to robić tylko w dwóch.
Nie wspominając nawet o tym, że tylko pistolety maszynowe są dostępne do strzelania w pojeździe. Jest to zbyt ograniczające i jest przykładem czegoś, co GTA 5 ma rację, czego nie robi klasyczna Trylogia GTA.
3) Koło broni
Stare gry GTA wymagały od graczy ręcznego przełączania się między broniami. Wtedy było dobrze, ale koło broni GTA 5 jest znacznie łatwiejsze w użyciu. Dzięki temu gracz może wygodnie chwycić dowolną potrzebną broń.
Ponadto pozwoliłoby to graczom nie musieć od razu wymieniać broni w przypadku znalezienia jednej z tej samej klasy. Dzięki temu gracze GTA 5 mają poczucie, że zawsze mają do dyspozycji odpowiednią broń. Dlatego dobrze by było w nowej trylogii GTA.
2) Ręczne doładowania
Immersyjne funkcje, które nie są wygodne, nadal mogą być korzystne do wdrożenia. Ręczne przeładowania nie zadebiutowały w GTA 5, ale są tam obecne. W klasycznej trylogii GTA gracze mogli wymieniać się bronią w tę iz powrotem, aby zasymulować coś podobnego.
W przeciwnym razie musieliby poczekać, aż liczba pocisków spadnie do zera, a następnie uruchomi się animacja przeładowania. Dlatego nie ma możliwości ręcznego przeładowania bez modyfikacji.
Przełączanie między broniami jest szybsze niż niektóre animacje przeładowania broni, ale nie jest tak wciągające.
1) System osłon
Jedną z najcenniejszych funkcji z GTA 4, która została przeniesiona do GTA 5, jest system osłon. W starej trylogii GTA gracze mogli jedynie ręcznie umieścić swoją postać za samochodem lub innym obiektem. To działałoby w próżni, ale w niektórych sytuacjach było to niepraktyczne.
Ta funkcja działa znakomicie w GTA 5, więc prawdopodobnie będzie dobrze działać w klasycznej trylogii GTA. W pewnym sensie odświeżyłoby to rozgrywkę, aby nowe gry wyglądały inaczej niż oryginalne tytuły.
Uwaga: ten artykuł odzwierciedla osobiste poglądy autora.
Przeczytaj także
Jakie funkcje GTA 5 chciałbyś zobaczyć w Trylogii GTA? Daj nam znać w komentarzach poniżej!
P. Czy chcesz, aby Trylogia GTA: The Definitive Edition zawierała funkcje w stylu GTA 5?
2 głosy do tej pory
Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F3A6C279F4744347B9B97B1D342D61BB&url=https%3A%2F%2Fwww.sportskeeda.com%2Fgta%2F5-gta-5-style-features-gta-trilogy-incorporate-better-modernize-gameplay&c=2872052085551079041&mkt=fr-fr