Wydarzenie specjalne: Genshin Impact współpracuje z SEA Aquarium w zakresie podwodnej eksploracji, której nie można przegapić

SEA Aquarium nawiązało współpracę z popularną grą RPG Genshin Impact w celu zorganizowania specjalnego wydarzenia tematycznego, będącego pierwszą współpracą pomiędzy Genshin Impact a akwarium.

Ekskluzywne wydarzenie

Wydarzenie o nazwie „Teyvat’s SEA Exploration” potrwa od 12 września do 28 października 2024 r. W poście na Facebooku firmy Genshin Impact firma ogłosiła nawiązanie ekskluzywnej współpracy w ramach zaproszenia dla fanów do dołączenia do Sigewinne, jednej z nowo wprowadzonych postaci, która żyje pod wodą w świecie Genshin. Wydarzenie umożliwi uczestnikom spotkanie z różnorodnym życiem morskim i zgłębienie „tajemnic głębin morskich”.

Wydarzenie inspirowane jest także Fontaine, jednym z siedmiu regionów fikcyjnego świata. Fani gry mogą wziąć udział w zajęciach tematycznych, takich jak interaktywne polowanie na znaczki, spotkać się z cosplayowymi gośćmi i zyskać szansę na zdobycie ekskluzywnych przedmiotów. Więcej informacji na temat wydarzenia zostanie podanych bliżej premiery.

Poprzednie kolaboracje

To nie pierwsza współpraca Genshin Impact z lokalną marką. W zeszłym roku gra fantasy nawiązała współpracę z marką herbat bąbelkowych LiHO Tea, wypuszczając limitowaną edycję wspólnych napojów, kubków i torebek opartych na postaciach z gry, z nagrodami w grze za zakup napojów, takimi jak Primogems, wirtualna waluta gry.

Inne marki, z którymi gra współpracowała w ostatnich latach, to Samsung, Xiaomi, HEYTEA i Domino’s.

Wydarzenie, którego nie można przegapić

Poznaj trendy transformacyjne, aby wzmocnić swoją markę w celu zapewnienia zrównoważonego wzrostu. Dołącz do ponad 500 specjalistów ds. marketingu na konferencji Digital Marketing Asia 2024 w Singapurze w dniach 1–2 października i odkryj trendy transformacyjne, które wzmocnią Twoją markę, nawiąż kontakt z liderami branży i współpracuj między branżami, a także znajdź historie sukcesu marketingowego w świecie rzeczywistym i potężne pomysły.

Źródło: www.marketing-interactive.com