Hitowa gra wideo Genshin Impact od czasu premiery w 2020 r. gwałtownie wzrosła, osiągając szczyty list przychodów i przyciągając społeczność zapalonych graczy na całym świecie. Współpraca z markami i celebrytami, takimi jak niedawna współpraca z Duolingo, pomaga zwiększyć popularność Genshin Impact i zapewnia wyjątkowe nagrody w grach. Udział fanów jest kluczowy podczas wydarzeń Genshin Impact, obejmujących konkursy na zgłaszanie dzieł sztuki i ekskluzywne nagrody, które podtrzymują zaangażowanie i ekscytację graczy.
Genshin Impact: błyskawiczny wzrost mocy
Hoyoverse, dawniej miHoYo, od 2016 roku odnosi sukcesy dzięki RPG akcji Honkai Impact 3rd, ale globalna rozpoznawalność firmy eksplodowała dopiero po wydaniu Genshin Impact w 2020 roku. Wypuszczając grę na samym początku pandemii, firma Genshin Impact zaoferowała graczom jasny i kolorowy otwarty świat, pełną pasji społeczność, z którą można się łączyć, oraz nowe aktualizacje zawartości co kilka tygodni. Wszystko to w połączeniu z jakością Hoyoverse sprawiło, że Genshin Impact jest jak dotąd najbardziej dochodową grą gacha, niezmiennie utrzymując się na pierwszym miejscu na miesięcznych listach przychodów przez prawie cztery lata.
Mało prawdopodobna współpraca mająca na celu przyciągnięcie uwagi
Gry Gacha często mają dziwną współpracę, aby przyciągnąć uwagę. W niektórych grach pojawiły się takie gwiazdy jak Ariana Grande, Katy Perry i zespół odpowiedzialny za Baby Shark.
Zaskakująca współpraca z Duolingo
Niedawna współpraca pomiędzy Duolingo i Genshin Impact zaskoczyła wielu fanów. Chociaż współpraca niektórych marek jest powszechna w Chinach, ta współpraca z Duolingo wywołała ekscytację. Oprócz nagród w grze gracze mogli skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego Super Duolingo.
Udział fanów w sercu wydarzeń
Udział fanów jest kluczową częścią wydarzeń i współpracy Genshin Impact. Konkursy plastyczne pozwalają graczom zgłaszać własne dzieła, a do wygrania są atrakcyjne nagrody. Ta interakcja ze społecznością wzmacnia zaangażowanie graczy i przyczynia się do ciągłego sukcesu gry.
Źródło: www.cbr.com