Wichrowe fale: nowa gra od Kuro Games rzuca wyzwanie Genshin Impact

Odkryj wyłącznie Wichrowe Fale, odpowiedź Kuro Games na Genshin Impact, długo oczekiwaną grę wideo. Ta gra z otwartym światem wywołała wiele porównań do Genshina, podkreślając zarówno pozytywne, jak i negatywne aspekty. Jednak system walki Wichrowych Fal wyróżnia się i przewyższa ten z Genshin Impact – oto dlaczego.

System Parowania i Uniku

Najnowsza gra studia Kuro Games, Wuthering Waves, szybko znalazła swoje miejsce wśród fanów. W porównaniu do Genshin Impact gra wyróżnia się nieco ciemniejszą tonacją. System walki w Wuthering Waves stanowi duży krok naprzód w stosunku do systemu Genshin Impact, zapewniając bardziej satysfakcjonującą i wymagającą rozgrywkę.

Artykuł kontynuowany po reklamie

Echa

Echa są w zasadzie odpowiednikiem artefaktów w Wichrowych Falach. Zapewniają one różne bonusy do statystyk Twojej postaci i można je zdobyć losowo, co pozwala na dostosowanie wyposażenia do własnych preferencji. Wyjątkowość Echa polega na tym, że można go przywołać w walce i wykorzystać jako umiejętność.

Artykuł kontynuowany po reklamie

Bar Koncertowy

Koncert to koncepcja unikalna dla Wichrowych Fal. Postacie mogą gromadzić Energię Koncertu, wykonując różne akcje w walce, co reprezentuje pasek u dołu ekranu. Każda postać ma inny sposób wydatkowania tej energii, dodając dodatkowej głębi systemowi walki.

Concerto Bar to fantastyczne źródło informacji, którymi gracze mogą zarządzać, co dodatkowo zwiększa złożoność.

Artykuł kontynuowany po reklamie

Umiejętności wprowadzenia i podsumowania

Oprócz taktu koncertowego Wichrowe fale wprowadzają umiejętności wprowadzenia i zakończenia. Ataki te można wykonać po osiągnięciu określonego progu po stronie Concerto Bar. Pozwala to na zmianę postaci i wywołanie akcji dostosowanej do danej sytuacji.

Ta nowa funkcja nadaje grze dynamiczny aspekt i sprawia, że ​​wyzwalanie kombinacji pomiędzy różnymi postaciami jest jeszcze bardziej satysfakcjonujące.

Zamiana postaci

Godną uwagi poprawą w stosunku do Genshin Impact jest brak animacji podczas zmiany postaci w Wichrowych Falach. Ta gra polega głównie na przełączaniu się między postaciami, aby tworzyć niszczycielskie kombinacje i pokonywać przeciwników. Brak animacji sprawia, że ​​ta mechanika gry jest bardziej płynna i przyjemna dla graczy.

Pomimo ulepszeń, jakie wprowadzono w Wuthering Waves w porównaniu do Genshin Impact, jasne jest, że ten ostatni mógłby również zmienić swój system walki, aby osiągnąć podobny poziom. Podstawy położone przez Genshin Impact niezaprzeczalnie przyczyniły się do dzisiejszego sukcesu systemu walki Wichrowych Fal.

Źródło: www.dexerto.com