Rozwój natywnej aplikacji Genshin Impact dla HarmonyOS

Twórca gier wideo rekrutuje ekspertów HarmonyOS

Rekrutacja do rozwoju Genshin Impact na HarmonyOS

Studio tworzenia gier wideo Genshin Impact, MiHoYo, opublikowało niedawno ogłoszenie o naborze programistów HarmonyOS, z którego wynika, że ​​firma może rozpocząć natywny rozwój popularnej gry mobilnej.

Ze szczegółów rekrutacji wynika, że ​​rola stanowiska obejmuje adaptację systemu HarmonyOS na poziomie silnika, a także jego interfejsu użytkownika, danych wejściowych, systemu plików, gles i vulkan. Obejmuje także analizę i optymalizację wydajności po stronie procesora i karty graficznej, zarządzanie pamięcią i optymalizację I/O.

Wymagania na to stanowisko wymagają co najmniej 3-5 lat doświadczenia w tworzeniu silników z co najmniej jednym głównym silnikiem 3D, takim jak Unreal, CryEngine i Unity. Kandydat powinien także posiadać dogłębną wiedzę z zakresu używania C++, Pythona lub innego popularnego języka programowania.

Możliwość natywnego rozwoju dla HarmonyOS

Na chwilę obecną studio MiHoYo nie zapowiedziało rozwoju natywnej aplikacji HarmonyOS dla gry Genshin Impact. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że twórca gier wideo wprowadzi ten tytuł na natywną platformę HarmonyOS.

W sierpniu Huawei ogłosił natywną wersję HarmonyOS o nazwie HarmonyOS NEXT. Podczas wydarzenia inaugurującego flagowy produkt firma potwierdziła, że ​​kolejna faza natywnej wersji HarmonyOS jest gotowa do zaprezentowania.

Od tego czasu HarmonyOS zdominował chińską branżę tworzenia oprogramowania. Jednak główni producenci oprogramowania szukają obecnie programistów HarmonyOS i nawiązują współpracę z Huawei w celu opracowywania nowych aplikacji natywnych dla swoich produktów aplikacyjnych.

Źródło: www.huaweicentral.com