Według ostatnich szacunków Genshin Impact w wersji 3.8 osiągnął wydajność znacznie poniżej oczekiwań pod względem sprzedaży. Pomimo powrotu po 18-miesięcznej nieobecności, Eula nie zdobyła fanów, podobnie jak Klee, zwłaszcza w porównaniu z popularnością banerów Hu Tao i Yelana.
Problem z timingiem
Nie oznacza to, że Eula jest mniej popularna niż oczekiwano, ale jak na ironię, jej uruchomienie może być problemem. HoYoverse konkuruje dziś ze sobą z Genshin Impact i Honkai Star Rail, a sztandar Euli pojawił się tuż przed datami premiery dwóch najbardziej oczekiwanych postaci z gier gacha.
Jeśli fani grają w obie gry, wydaje się bardziej prawdopodobne, że woleliby teraz strzelać do postaci Blade’a lub oszczędzić na długo oczekiwany sztandar Kafki, który zostanie wydany w drugiej połowie Honkai Star Rail w wersji 1.2.
Brak wsparcia
Co więcej, Eula jest postacią zadającą obrażenia fizyczne w grze, w której od prawie roku pojawiają się reakcje żywiołów Dendro. W ostatnich aktualizacjach nie dodano wsparcia dla fizycznych specjalistów ds. DPS, a nawet postaci Geo. Wszystkie te czynniki prawdopodobnie złożyły się na liczby, które widzimy poniżej.
Rozczarowujące liczby
Powyższy wykres pochodzi z GenshinLAB – strony, która wykorzystuje dane dotyczące sprzedaży w chińskim sklepie App Store do oszacowania nawyków związanych z wydatkami dużej części fanów gry.
Eula i Klee znajdują się na samym dole wykresu sprzedaży, generując około 6 458 188 USD (3 784 975 GBP) w okresie ich dostępności.
Ten wynik jest zaskakujący po obejrzeniu całego szumu wokół powrotu Euli, ale okoliczności po prostu nie pozwoliły mu osiągnąć takiej samej liczby, jak jego poprzednicy.
Jeśli myślisz o zrobieniu kolejnych banerów postaci, sprawdź naszą listę poziomów Genshin Impact, aby uzyskać porady po wykorzystaniu dostępnych kodów Genshin Impact – w końcu życzeń nigdy dość.
Źródło: www.bing.com