Rozczarowująca sprzedaż bez Euli w sztandarze Genshin Impact

Według ostatnich szacunków Genshin Impact w wersji 3.8 odnotował znacznie niższe wyniki sprzedaży niż oczekiwano. Pomimo jej bardzo oczekiwanego powrotu, Eula nie przyciągnęła tak wielu graczy, jak liczyła gra, zwłaszcza w porównaniu z bardzo udanymi banerami Genshin Impact, takimi jak Hu Tao i Yelan.

Niezręczny timing

Nie oznacza to, że Eula jest mniej popularna niż oczekiwano, ale jak na ironię, jej uruchomienie może być źródłem problemu. HoYoverse konkuruje teraz ze sobą z Genshin Impact i Honkai Star Rail, a sztandar Euli pojawił się tuż przed datami premiery dwóch najbardziej oczekiwanych postaci ich najnowszej gry gacha.

Jeśli fani grają w obie gry, można by pomyśleć, że woleliby teraz strzelać do Blade’a lub oszczędzać na długo oczekiwany Sztandar Kafki, który pojawi się w drugiej połowie Honkai Star Rail 1.2.

Złe wyczucie czasu i brak wsparcia

Ponadto Eula jest postacią zadającą obrażenia fizyczne w grze, w której przez prawie rok pojawiały się reakcje związane z Dendro. W kilku aktualizacjach dodano niewiele wsparcia dla specjalistów od obrażeń fizycznych, a nawet postaci Geo. Wszystkie te czynniki prawdopodobnie złożyły się na liczby, które widzimy poniżej.

Rozczarowujące wyniki

Powyższy wykres pochodzi z GenshinLAB – witryny, która wykorzystuje dane dotyczące sprzedaży w chińskim sklepie App Store do oszacowania nawyków zakupowych większości fanów gry.Eula i Klee znajdują się na dole wykresu sprzedaży, generując około 6 458 188 USD (3 784 975 GBP) ) w okresie ich dostępności. Ten wynik jest zaskakujący po obejrzeniu całego szumu wokół powrotu Euli, ale okoliczności po prostu nie pozwoliły na takie same liczby jak poprzednie postacie.

Jeśli zastanawiasz się nad zrobieniem kolejnych banerów postaci, sprawdź naszą listę najlepszych postaci Genshin Impact, aby uzyskać poradę po wykorzystaniu dostępnych kodów Genshin Impact – w końcu nigdy nie możesz mieć dość życzeń.

Źródło: www.bing.com