Nowa broń i skrzynie z artefaktami przepustki bojowej rozszerzone w Genshin Impact 4.0

Genshin Impact, gra stworzona przez HoYoverse, ujawniła, że ​​jej długo wyczekiwana wersja 4.0 zawierać będzie nowe bronie Battle Pass, a także ulepszenia systemu artefaktów gry.

Nowe ulepszenia systemu artefaktów

HoYoverse ujawnił te zmiany w nowym poście na blogu zatytułowanym „Dyskusja dla programistów” w ubiegły wtorek, jednocześnie sugerując dalsze ulepszenia gry po wersji 4.0.

Największe ujawnione zmiany dotyczą systemu artefaktów Genshin Impact, w tym dodanie ośmiu nowych zestawów artefaktów do zestawu narzędzi artefaktów Crafting Bench. Gracze będą mogli użyć trzech artefaktów, aby stworzyć wybrany przez siebie artefakt z dostępnych zestawów.

Nowe zestawy artefaktów obejmują cenne zestawy, takie jak Emblem of Shattered Fate, Reminiscence of Shimenawa i Tenacity of the Millelith, a także bardziej specjalistyczne zestawy, takie jak Blady płomień, Karapaks obfitych snów, Perła oceanu, „Cynobrowy zaświat” i „Echa ofiary”.

Dodatkowo, całkowita liczba artefaktów, które gracze mogą przechowywać w swoim ekwipunku, zostanie zwiększona z 1500 do 1800. Dodatkowo, niszczenie wielu 4-gwiazdkowych artefaktów jednocześnie będzie również łatwiejsze.

Nowa broń Przepustki Bitewnej

Kolejną wielką nowością wersji 4.0 jest dodanie pięciu nowych broni, które można zdobyć w ramach Przepustki Bitewnej. W sumie da to dziesięć broni, po dwie dla każdego rodzaju broni.

Genshin Impact oferuje nową przepustkę bojową z każdą premierą, a gracze, którzy osiągną 30. poziom przepustki bojowej i kupią ulepszenie Gnostic Anthem, będą mogli wybrać broń z wyboru jako nagrodę. Nowa broń Battle Pass w wersji 4.0 nie zastąpi istniejącej broni, ale zostanie dodana jako dodatkowe opcje.

Więcej ulepszeń w przyszłości

Genshin Impact w wersji 4.0 zawierać będzie także inne zmiany, takie jak zapowiedziana wcześniej mapa wielopoziomowa, opcja obserwatora meczów Genius Invokation TCG, obsługa kontrolera Gyroscope oraz nowy punkt teleportacji, który ułatwi przybycie graczy w nowym okolice Fontaine.

HoYoverse zapowiedziało również przegląd systemu dziennych prowizji, a także przyszłe ulepszenia systemu artefaktów. Deweloperzy stwierdzili w poście na blogu, że obecna mechanika dziennych prowizji „nie jest wystarczająco elastyczna”. Planują więc dokonać przeglądu sposobu, w jaki gra radzi sobie z codziennymi prowizjami i ich nagrodami.

Wreszcie, HoYoverse pracuje nad systemem optymalizacji blokowania artefaktów i wydaje się, że przygotowuje nowy system ładowania artefaktów w celu „zmniejszenia kosztów zarządzania artefaktami i poprawy doświadczenia”.

Genshin Impact w wersji 4.0 zostanie wydany w połowie sierpnia i pozwoli nie tylko eksplorować nowe regiony, ale także podwodną eksplorację i walkę, dodając nowy wymiar do rozgrywki.

Źródło: www.bing.com