Kompletny przewodnik Genshin Impact „Dzika wróżka z Erinnyes”

Jak rozpocząć zadanie „Dzika wróżka Erinnyes” w Genshin Impact

Sposób rozpoczęcia zadania jest bardzo prosty. Najpierw trzeba sprawdzić fontannę na stacji Marcotte. Na mapie znajduje się niebieski wykrzyknik. Udaj się do najbliższego teleportera i wejdź w interakcję z rzeźbioną kamienną tablicą, aby rozpocząć zadanie.
Zadanie „Dzika wróżka z Erinnyes” nie ma żadnych wyraźnych wymagań poza odblokowaniem Fontaine’a.

Jak przejść przez Szlak Mglistego Lasu

W tym pierwszym regionie MUSISZ rozwiązać trzy zagadki i przedostać się do mglistego lasu. Te łamigłówki wymagają wykorzystania technicznych możliwości Xenochromatycznej Ośmiornicy Kulowej, Harmonijnego Fletu Trzcinowego i Bąbelków Rosy. Umiejętność ośmiornicy porusza bąbelkami i oczyszcza totemy, bąbelki rosy tworzą fale, które można aktywować za pomocą fletu. Liczba niebieskich znaczników nad kanałem określa kolejność ich aktywowania.

Pierwsza zagadka znajduje się na południowym wschodzie i zawiera totem umożliwiający zdobycie umiejętności Xenochromatic Ball Octopus. Użyj tej umiejętności, aby oczyścić fioletowe totemy. Pojawią się dwa bąbelki rosy. Twoim zadaniem jest umieszczenie bąbelków, aby aktywować wszystkie kanały w określonej kolejności. Aby rozwiązać tę zagadkę, umieść jedną bańkę bliżej pierwszego kanału, a drugą bańkę pomiędzy drugim i trzecim kanałem. Następnie atakuj bąbelki zgodnie z kolejnością kanałów.

Druga zagadka znajduje się bliżej ołtarza, gdzie znajdziesz kilka totemów do uporania się. W ten sposób pomiędzy dwoma kanałami pojawi się bąbelek, a z urządzenia wyjdzie kolejny bąbelek. Tym razem mamy do czynienia z trzema harmonijnymi kanałami kontaktronowymi i wszystkie muszą zostać aktywowane w tym samym czasie. Tak jak poprzednio, aby to osiągnąć, będziesz musiał użyć bąbelków.

Sekretem rozwiązania tej zagadki nie jest to, gdzie umieścić bańki. Zamiast tego musisz sprawić, aby bąbelki wypuściły większą falę, co jest możliwe tylko poprzez połączenie dwóch bąbelków. Użyj umiejętności ksenochromatycznej ośmiornicy, aby wepchnąć bańkę wychodzącą z urządzenia do drugiej bańki, tworząc większą wersję. Następnie wystarczy popchnąć swoją dużą, błyszczącą nową bańkę nieco na południe, tak aby fala dotarła do wszystkich kanałów, gdy w nią uderzysz.

Ostatnia zagadka znajduje się na północnym zachodzie, niedaleko wodospadu. Ponownie Twoim pierwszym zadaniem jest oczyszczenie fioletowych totemów. Ta łamigłówka wymaga aktywacji trzech kanałów, jednego głównego i dwóch jednocześnie. W tym przypadku zostaw bańkę w pobliżu wodospadu na miejscu, a drugą przesuń, umieszczając ją na skale pośrodku strumienia. Gdy już znajdzie się na właściwym miejscu, należy przebić bańkę w pobliżu pierwszego kanału, a dopiero potem przebić bańkę na skale.

Rozwiązując wszystkie te zagadki, otrzymasz pierwszy klucz do „łzy”.

Jak zbadać ołtarz u podstawy uschniętej wierzby płaczącej

Zwiędła wierzba płacząca to druga część zadania, które zabierze Cię pod wodę wokół drzewa w celu odnalezienia drugiego klucza.

Twoim pierwszym celem jest zdobycie umiejętności ksenochromatycznego promienia łowcy i użycie jej do uwolnienia ośmiornicy poprzez ścięcie roślin podtrzymujących klatkę. Po jego uwolnieniu możesz zdobyć umiejętność ksenochromatycznej ośmiornicy kulowej. Użyj go, aby oczyścić dwa fioletowe totemy i odblokować jedno z urządzeń bańkowych.

Na dnie tego regionu znajdują się trzy harmonijne kanały trzcinowe. Najpierw i jednocześnie należy aktywować dwa z nich. Użyj umiejętności ksenochromatycznej ośmiornicy kulowej, aby popchnąć jedną z baniek rosy w stronę środkowego kanału, bliżej dwóch kanałów, które fala powinna uderzyć jako pierwsza. Przebij bańkę, aby zdobyć klucz i wykwintną skrzynię.

Jak znaleźć klucz w pobliżu Ujścia Wiosny

Usta Wiosny to ostatnia część zadania, w której możesz znaleźć trzeci klucz „łza”. Najpierw udaj się do Loch Urania, jeziora, gdzie silny wiatr utrudnia pływanie. Jeśli jednak nurkujesz, możesz normalnie się poruszać.

Pod wodą możesz znaleźć trzy fioletowe totemy zmierzające w stronę tego samego punktu. Jeśli podejdziesz zbyt blisko, zaatakują cię. Mimo że do oczyszczenia tych totemów nauczyłeś się korzystać z umiejętności Xenochromatic Bullet Octopus, tym razem musisz skorzystać z umiejętności Armored Crab, gdyż jest to jedyna dostępna w okolicy.

Możesz użyć naładowanych ataków, aby zniszczyć wszystkie trzy totemy. Nie zajmie to dużo czasu, a kiedy oczyścisz teren, udostępniony stanie się tunel, do którego nie mogłeś wejść ze względu na silny prąd na północy. Udaj się tam i wejdź w interakcję z ołtarzem. Rozpocznie się bitwa, a gdy twój przeciwnik zostanie pokonany, otrzymasz ostatni klucz „Teardrop”.

Dzięki tym trzem kluczom możesz wrócić do fontanny, w której rozpoczęła się misja, i uzyskać dostęp do nowego obszaru pod Fontanną. Ukończ ostatnią konfrontację, aby ukończyć „Dziką wróżkę z Erinnyes”.

Jedną z nagród za ukończenie „Dzikiej wróżki Erinnyes” jest uzyskanie dostępu do Pahsiva, postaci, która handluje przedmiotami za Tidalgas, rodzaj materiału znajdowanego pod wodą. Rozmawiając z nim, możesz zdobyć Lumeresquille Lily, jeden z materiałów potrzebnych do awansu Furiny, Mory i około dwudziestu mglistych lapisów. Przyjmie także sześć gałęzi Mglistego Lasu w zamian za 40 primogemów i trochę materiałów.

Źródło: www.bing.com