Niedawna decyzja HoYoversa o zastąpieniu aktorki głosowej Courtney Lin w dwóch grach Bezzenowa strefa zero I Honkai: Kolej gwiezdnabudzi gorące kontrowersje. Sytuacja ta, wywołując pytania dotyczące reprezentacji kulturowej i wsparcia dla bojkotu, rodzi wiele pytań w społeczności graczy.
Kontekst zastąpienia
31 lipca HoYovers ogłosił zmianę aktorów głosowych dla kilku postaci, w tym HuoHuo W Honkai: Kolej gwiezdna. Informacje o łatce stwierdzają, że celem jest dostosowanie angielskich głosów postaci Argenti, HuoHuo I Ogonnaprawiając także problemy z brakującymi głosami Argentiego w niektórych dialogach.
Następnie, 14 sierpnia, HoYoverse ogłosił, że Lin również zostanie zastąpiony jako Lucy W Bezzenowa strefa zero. Zmiany te pojawiają się w momencie, gdy społeczność wyraża rosnące obawy dotyczące reprezentacji kultur w grach oferowanych przez HoYoverse.
Powody wymiany
Lin został zastąpiony po tym, jak wydawał się wspierać bojkot igrzysk Uderzenie Genshina I HoYovers. 14 lipca zamieściła na Twitterze wiadomość, w której napisała: „Wasze głosy mają znaczenie i jestem dumna z naszej społeczności, że z nich korzysta”. Retweetuj, wysyłaj e-maile, zabieraj głos. Nasza społeczność jest silna. » Ta wiadomość pojawiła się po utworzeniu konta bojkotu na tej platformie, wzywając do zmian w reprezentacji i polityce firmy.
Inny aktor głosowy, Waleria Rodriguezkto interpretuje Sacharoza w Genshin Impact – argumentowała Lin, twierdząc, że nie zasługuje na krytykę, jaką otrzymała. Rodriguez zauważył, że wsparcie dla Lin dotyczyło także lepszej reprezentacji w grach wideo.
Konsekwencje dla przemysłu
To zastąpienie rodzi szersze pytania dotyczące tego, jak studia gier wideo radzą sobie z obawami aktorów i fanów. Według źródeł takich jak Sports Illustrated jest mało prawdopodobne, aby wymiana Lin była bezpośrednio związana ze strajkiem. SAG-AFTRAponieważ obecny ruch nie ma wpływu na studia odpowiedzialne za angielskie wersje tych gier. Pojawiają się także spekulacje na temat kwestii kontraktowych lub osobistej decyzji Lin o ustąpieniu, co dodatkowo podsyca dyskusję na ten temat.
Sytuacja ta uwydatnia wyzwania, przed którymi stoją artyści głosowi w branży, w której reprezentacja i osobiste opinie mogą mieć wpływ na ich karierę. Konsekwencje tej zamiany mogą również skłonić innych artystów do zastanowienia się nad wpływem ich wypowiedzi na media społecznościowe.
Podsumowując, wymiana Courtney Lin w Bezzenowa strefa zero I Honkai: Kolej gwiezdna ilustruje utrzymujące się napięcie pomiędzy firmami i artystami w branży gier wideo. Sprawa ta może potencjalnie wpłynąć na przyszłe dialogi dotyczące różnorodności i reprezentacji kulturowej w grach.
Odczyty: 2